Розподіл функціональних обов'язків у період з 01.01.2022 по 31.12.2022 року
-
Від: Андрій Помазан
До: Ірпінська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Скан-копії чинних у період з 01.01.2022 по 31.12.2022 року посадових інструкцій першого заступника та заступників Ірпінського міського голови з підписами вказаних заступників про їх ознайомлення з інструкціями;
2. Скан-копію чинної у період з 01.01.2022 по 31.12.2022 року посадової інструкції Ірпінського міського голови;
3. Скан-копію чинного у період з 01.01.2022 по 31.12.2022 року розпорядчого документу (наказ, розпорядження тощо) про розподіл функціональних обов’язків між міським головою, першим заступником та заступниками міського голови з підписами вказаних осіб про ознайомлення з таким розпорядженням.
З повагою,
Андрій Помазан
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏
Ірпінська міська рада повідомляє вас про відповідь на ваше звернення:
Номер 08-28/510
Дата рестр 12.07.2024
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏
Ірпінська міська рада повідомляє вас про відповідь на ваше звернення:
Номер 08-28/828510
Дата рестр 06.08.2024