Розподіл функціональних обов’язків станом на 19.08.2024
-
Від: Андрій Помазан
До: Ірпінська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Скан-копію чинних на дату подання запиту посадових інструкцій першого заступника та заступників Ірпінського міського голови з підписами вказаних заступників про їх ознайомлення з інструкціями;
2. Скан-копію чинної на дату подання запиту посадової інструкції Ірпінського міського голови;
3. Скан-копію чинного на дату подання запиту розпорядчого документу (наказ, розпорядження тощо) про розподіл функціональних обов’язків між міським головою, першим заступником та заступниками міського голови з підписами вказаних осіб про ознайомлення з таким розпорядженням.
З повагою,
Андрій Помазан
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏
Ірпінська міська рада повідомляє вас про відповідь на ваше звернення:
Номер 08-28/623
Дата рестр 26.08.2024
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
Ірпінська міська рада повідомляє вас про відповідь на ваше звернення:
Номер 08-28/828623
Дата рестр 12.09.2024