Розподіл функціональних обов’язків у період з 01.01.2024 по 19.08.2024

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Андрій Помазан, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Андрій Помазан

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Скан-копію усіх без виключення посадових інструкцій першого заступника та заступників Ірпінського міського голови з підписами вказаних заступників про їх ознайомлення з інструкціями, які діяли (були чинні) у період з 01.01.2024 року по 19.08.2024 року;
2. Скан-копію уісх без виключення посадових інструкцій Ірпінського міського голови, які діяли (були чинні) у період з 01.01.2024 року по 19.08.2024 року;
3. Скан-копію усіх без виключення розпорядчих документів (накази, розпорядження тощо) про розподіл функціональних обов’язків між міським головою, першим заступником та заступниками міського голови з підписами вказаних осіб про ознайомлення з такими розпорядчими документами, які діяли (були чинні) у період з 01.01.2024 року по 19.08.2024 року.

З повагою,

Андрій Помазан

Ірпінська міська рада

2 Attachments

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏
‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌
    ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌  
  ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ͏
‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    

Ірпінська міська рада повідомляє вас про відповідь на ваше звернення:

Номер 08-28/624

Дата рестр 23.08.2024