Розташування приватного дитячого центру

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Користувач, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

документи, що підтверджують ведення законної фінансово-господарської діяльності дитячого центру "Геніальні діти" за адресою м.Запоріжжя, вул. 40-річчя Перемоги, 11-В. (Реєстрація платника податків, виписка з ЄДРПОУ, ліцензія на надання послуг )

З повагою,

Ніна Василько

Державна фіскальна служба України

Доброго дня.

Згідно п. 150 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (із змінами) у разі відсутності додатків, зазначених у документі, або окремих аркушів, а також за наявності помилок в оформленні документа, що унеможливлює його виконання (відсутність підпису, відбитка печатки, грифу затвердження тощо), документ не реєструється і повертається відправникові із зазначенням причини повернення.

У зверненні відсутнє вкладення
Документ надійшов без супровідного листа та підпису
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

показати цитоване

Доброго дня!

Я до вас звертаюсь відповідно до ЗУ "Про доступ до публічної інформації", всі державні органи відповідають мені на запити, що з вами не так ?

З повагою,

Ніна Василько

Державна фіскальна служба України

1 Attachment

Доброго дня.

Згідно п. 150 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (із змінами) у разі відсутності додатків, зазначених у документі, або окремих аркушів, а також за наявності помилок в оформленні документа, що унеможливлює його виконання (відсутність підпису, відбитка печатки, грифу затвердження тощо), документ не реєструється і повертається відправникові із зазначенням причини повернення.

Ваш лист надійшов не за адресою (призначенням).

показати цитоване