Щодо деградації міністерства юстиції
11.04.2024 скаргу на рішення державного реєстратора Агафонової про відмову в проведенні реєстраційної дії було надіслано на ТРИ електронні адреси: [email address],[email address],[email address], на іншому кінці яких виявилися працівники, недостатньо компетентні, щоб зареєструвати цей документ.
19.04.2024 мені надіслано відповідь Мін'юсту на мій запит від 15.04.2024 року (тобто я повинен ще додатково витрачати час на запит про вашу "роботу"), з якого слідує, що скаргу не зареєстровано. Того ж дня я переслав її ще на дві ел. адреси з того ж листа: [email address], [email address]
І зараз, 19 квітня я надсилаю ще один запит.
У зв'язку з цим прошу відповісти на декілька важливих питань:
- чому я витрачаю на роботу з міністерством і його органами стільки часу?
- коли Міністерство юстиції почне працювати на громадян, а не громадяни на це міністерство??
- коли саме (дату!) у вас почнуть працювати адекватні державні реєстратори, чиї дії не потрібно буде оскаржувати неадекватному персоналу, який не здатен упродовж майже двох тижнів зареєструвати таку скаргу?
- вхідний реєстраційний номер скарги від 11.04.2024 на рішення державного реєстратора Агафонової про відмову в проведенні реєстраційної дії;
- результати розгляду зазначеної скарги
Павленко Юрій Євгенійович
0730968898 - не для дзвінків без діла!
[email address]