Щодо діяльності ТОВ «НАФТОГАЗ ТЕПЛО»
-
Від: Володимир БОГАТИР
До: НАК “Нафтогаз України” -
Доброго дня!
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (НАК «Нафтогаз України») — провідне підприємство паливно-енергетичного комплексу країни, засновником та єдиним акціонером якого є держава.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАФТОГАЗ ТЕПЛО» входить в групу компаній, власником яких є НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ». Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань єдиним власником ТОВ «НАФТОГАЗ ТЕПЛО» є ДОЧІРНЯ КОМПАНІЯ «ГАЗ УКРАЇНИ «НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ», 100% частки якої в свою чергу перебуває у власності НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ».
Відповідно до інформації, зазначеної в Розпорядженні Кабінету міністрів України від 6 листопада 2019 р. № 1040-р «Питання забезпечення сталого проходження опалювального періоду 2019/20 року в мм. Новояворівську і Новому Роздолі Львівської області», було погоджено з пропозицією Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, і Львівської обласної державної адміністрації щодо вжиття невідкладних заходів стосовно зміни управителя майновими комплексами Новояворівської і Новороздільської теплоелектроцентралей, що забезпечить їх належне функціонування.
Пунктом 4 Розпорядження Кабінету міністрів України від 6 листопада 2019 р. № 1040-р Київ надано доручення Акціонерному товариству «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» разом з акціонерним товариством «Укртрансгаз» забезпечити виконання Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2018 р. № 867 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 98, ст. 3226), в частині постачання природного газу виробникам теплової енергії, управління майном яких здійснюється суб’єктами господарювання, які залучені Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Розпорядженням Кабінету міністрів України від 20 серпня 2021 р. № 972-р «Деякі питання управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у виняткових випадках» погоджено пропозицію щодо передачі в управління товариству з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Тепло» [код ЄДРПОУ 42399765] активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, єдиного майнового комплексу, що належить товариству з обмеженою відповідальністю «Енергія-Новий Розділ» [код ЄДРПОУ 33525073], та активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, єдиного майнового комплексу, що належить товариству з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «Енергія-Новояворівськ» [код ЄДРПОУ 32789941], згідно з переліком.
Таким чином, Новояворівська і Новороздільська теплоелектроцентралі, функціонування яких забезпечує тепло-, енерго-, електропостачання в мм. Новояворівську і Новому Роздолі Львівської області з великою кількістю населення, в тому числі і внутрішньо переміщених осіб, наразі перебувають в управлінні ТОВ «НАФТОГАЗ ТЕПЛО».
Питання діяльності АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», юридичних осіб, що входять в групу компаній, як об’єкти державної власності, що впливають на забезпечення загальносуспільних інтересів у тепло-, енерго-, електропостачанні та життєдіяльності населення, а також питання безперебійного та безпечного функціонування об’єктів енергетичної інфраструктури — є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
Згідно з Кодексом корпоративної етики та Антикорупційною програмою НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» – політика Компанії полягає у здійсненні повного, справедливого, точного, своєчасного та зрозумілого розкриття у звітах і документах, які Компанія подає до різних органів контролю, передбачених законодавством, та у зв’язках з громадськістю. Внутрішня система контролю Компанії не може працювати без чесності, зокрема чесного ведення бухгалтерського обліку, чесних планів та бюджетних пропозицій та чесної економічної оцінки проєктів.
✯ ✯ ✯
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
✯ ✯ ✯
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —
ПРОШУ:
(1) Надати скан-копії документів, на підставі яких АРМА було передано в управління ТОВ «Нафтогаз тепло» активи, що належать ТОВ «Енергія-Новий Розділ» та ТОВ НВП «Енергія-Новояворівськ» з переліком таких активів.
(2) Надати скан-копії всіх документів, на підставі яких ТОВ «Нафтогаз тепло» здійснював/здійснює управління активами, що належать ТОВ «Енергія-Новий Розділ» та ТОВ НВП «Енергія-Новояворівськ».
(3) Надати скан-копії ліцензії або витягу з ліцензійного реєстру про право ТОВ «Нафтогаз тепло» провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на теплоцентралях та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії, виданих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, діючих на період з дати отримання активів в управління по теперішній час.
(4) Надати інформацію чи отримувався дозвіл Антимонопольного комітету України на концентрацію та/або попередні висновки щодо концентрації внаслідок набуття ТОВ «Нафтогаз тепло» контролю над переданими в управління активами, що належать ТОВ «Енергія-Новий Розділ» та ТОВ НВП «Енергія-Новояворівськ», а також скан-копії відповідних документів.
(5) Надати скан-копії документів про здійснені АРМА заходи контролю ефективності управління активами, управителем яких є ТОВ «Нафтогаз тепло» у формі виїзної перевірки або камеральної перевірки.
(6) Надати інформацію про отриману ТОВ «Нафтогаз тепло» плату (винагороду) за управління активом, суму відшкодування понесених витрат управителем у зв’язку з управлінням активами, суму отриманих доходів від використання прийнятих в управління активів за весь період управління такими активами та скан-копії документів на підтвердження такої інформації.
З повагою,
Володимир БОГАТИР
, .
( ).
³ 12 .
, - - ([1]https://acskidd.gov.ua/verify) .
: , .
, -p7s.pdf ( ).
. . , 6
. , 01601,
[2]www.naftogaz.com
References
Visible links
1. https://acskidd.gov.ua/verify
2. file:///tmp/www.naftogaz.com
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
,
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]