Щодо доброчесності КП
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Чому не проводилися перевірки щодо незазначення у деклараціях за 2018, 2019, 2020 роки директором комунального підприємства "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради Довганем Андрієм Вікторовичем об'єктів нерухомості (житлового будинку та земельної ділянки), які належать на праві власності його дружині Довгань Олені Юріївні? Чи плануєте їх проводити та реагувати на порушення належним чином, згідно з чинним законодавством? Коли саме?
З повагою,
Іван Красіков
Іван Красіков писал 2024-12-09 02:36:
Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям, закріплених у ст. 1
Закону України «Про доступ до публічної інформації», а за своїм змістом
стосується надання роз’яснень з питань застосування актів
законодавства/питань діяльності державного органу тощо є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення
громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до
законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з
використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне
звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового
звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як
«графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з
метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у
док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З
урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може
бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються
електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного
цифрового підпису.
Для отримання консультації в режимі реального часу, Ви можете звернутися
за телефоном контакт-центру: (044) 200 06 94