Щодо договору про передачу чи відчуження виключних майнових авторських прав
Доброго дня!
Українська гільдія режисерів — голос режисерської професії в Україні, громадська організація, яка об'єднує професійних режисерів, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, просить надати наступну інформацію (наступні документи).
Пунктом 6 додатку №3 до Порядку та критеріїв проведення творчого конкурсу (пітчингу), затверджених Наказом Міністерства культури України 27 грудня 2018 року № 1143 (у редакції наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 16 березня 2021 року № 198) передбачено подачу разом з заявою на участь у конкурсі копії договору про передачу чи відчуження виключних майнових авторських прав на сценарій фільму та на діалоги фільму, якщо вони створені окремо від сценарію/ трітменту/сторіборду фільму.
Просимо повідомити, які є конкретні вимоги у Державного агентства України з питань кіно (надалі — Держкіно) щодо змісту договору про передачу чи відчуження виключних майнових авторських прав на сценарій фільму та на діалоги фільму, якщо вони створені окремо від сценарію/ трітменту/сторіборду фільму, зокрема:
1) Які саме виключні майнові авторські права на сценарій фільму та на діалоги фільму, якщо вони створені окремо від сценарію/ трітменту/сторіборду фільму, мають бути передані чи відчужені продюсеру (тільки на екранізацію чи інші)?
2) Чи існують обмеження, на який строк мають бути передані чи відчужені продюсеру виключні майнові авторські права на сценарій фільму та на діалоги фільму, якщо вони створені окремо від сценарію/ трітменту/сторіборду фільму?
3) Чи існують обмеження, на які території мають бути передані чи відчужені продюсеру виключні майнові авторські права на сценарій фільму та на діалоги фільму, якщо вони створені окремо від сценарію/ трітменту/сторіборду фільму?
4) Які інші вимоги або обмеження до даного договору є у Держкіно?
5) Який нормативний акт (документ) Держкіно або іншого адміністративного органу регулює, які саме мають передаватися чи відчужуватися продюсеру виключні майнові авторські права (в якому обсязі, на які строки, території, на яких умовах тощо) на сценарій фільму та на діалоги фільму, якщо вони створені окремо від сценарію/ трітменту/сторіборду фільму, для подачі на творчий конкурс, що проводиться Держкіно? Просимо надати копію цього документу (або посилання, якщо документ є у відкритому доступі).
6) Які права і на які способи майбутнього використання аудіовізуального твору (фільму) продюсер зобов'язаний (якщо таки зобов'язаний) придбати чи відчужити від авторів, з метою участі в пітчингу Держкіно та подальшої передачі Агентству? В який спосіб Держкіно здійснює управління цими правами?
З повагою,
ГО "Українська гільдія режисерів"