Щодо фінансування комунальних (державних) закладів повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо) у 2017
-
Від: Пономарева Олена
До: Львівська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, у зв’язку з підготовкою матеріалів на Громадське слухання з питань фінансування освіти, котре відбудеться 04.12.2017, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо комунальних (державних) закладів повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо):
1. Інформацію щодо бюджетних коштів, що були передбачені на забезпечення освітнього процесу у м.Львові у 2017 році (все, що передбачили) в комунальних (державних) закладах повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо) (загальна сума в тис.грн.);
1.1. окремо вказати суму освітньої субвенції і на що конкретно її передбачено і в якій сумі (станом на 01.01.2017 та 01.12.2017);
1.2. окремо вказати суму, що була передбачена (не виділена, а передбачена) з бюджету міста.
1.3. Скільки реально виділено на освіту з міського бюджету станом на 01.12.2017.
1.4. окремо вказати суму, передбачену на:
1.4.1 відкриття нових класів у вказаних навчальних закладах;
1.4.2 на відкриття нових таких навчальних закладів;
1.4.3 оплату праці;
1.4.4 на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
1.4.5 на харчування;
1.4.6 на ремонти приміщень та території;
1.4.7 на миючі засоби та засоби гігієни;
1.4.8 на канцелярські потреби;
1.4.9 на закупівлю навчального приладдя;
1.4.10 на закупівлю навчальної та методичної літератури, підручників;
1.4.11 на закупівлю техніки;
1.4.12 на закупівлю меблів;
1.4.13 на закупівлю обладнання, посуду;
1.4.14 на організацію інклюзивної освіти;
1.4.15 на охорону навчальних закладів;
1.4.16 інші потреби.
2. Інформацію щодо бюджетних коштів, що були витрачені на забезпечення освітнього процесу у м.Львові у 2017 році) в комунальних (державних) закладах повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо) (загальна сума в тис.грн.) станом на 01.12.2017;
2.1. окремо вказати по сумі освітньої субвенції (на 2017 рік) і на що конкретно її витрачено станом на 01.12.2017;
2.2. Яка доля залишків по субвенції за попередні звітні роки (2015, 2016) (як витратились кошти) – станом на 01.01.2017.
2.3. Який залишок невикористаної субвенції станом на 01.12.2017, як її використають.
2.4. окремо вказати суму бюджетних коштів, витрачених на:
2.4.1 відкриття нових класів у вказаних навчальних закладах;
2.4.2 на відкриття нових таких навчальних закладів;
2.4.3 оплату праці;
2.4.4 на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
2.4.5 на харчування;
2.4.6 на ремонти приміщень та території;
2.4.7 на миючі засоби та засоби гігієни;
2.4.8 на канцелярські потреби;
2.4.9 на закупівлю навчального приладдя;
2.4.10 на закупівлю навчальної та методичної літератури, підручників;
2.4.11 на закупівлю техніки;
2.4.12 на закупівлю меблів;
2.4.13 на закупівлю обладнання, посуду;
2.4.14 на організацію інклюзивної освіти;
2.4.15 на охорону навчальних закладів;
2.4.16 інші потреби.
3. Інформацію щодо коштів та інших благ (матеріальні (предмети тощо) та нематеріальні (послуги тощо)) благодійної (спонсорської) допомоги на користь комунальних (державних) закладів повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо) (в тис.грн.) Львова:
3.1. скільки коштів надійшло станом на 01.01.2017, станом на 01.12.2017;
3.2. скільки благ (матеріальних та нематеріальних) передано на баланс таких навчальних закладів станом на 01.01.2017, станом на 01.12.2017;
3.3. Скільки коштів благодійної (спонсорської) допомоги витрачено станом на 01.12.2017 (загальна сума в тис.грн.);
3.4. З них на:
3.4.1 відкриття нових класів у вказаних навчальних закладах;
3.4.2 на відкриття нових таких навчальних закладів;
3.4.3 оплату праці;
3.4.4 на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
3.4.5 на харчування;
3.4.6 на ремонти приміщень та території;
3.4.7 на миючі засоби та засоби гігієни;
3.4.8 на канцелярські потреби;
3.4.9 на закупівлю навчального приладдя;
3.4.10 на закупівлю навчальної та методичної літератури, підручників;
3.4.11 на закупівлю техніки;
3.4.12 на закупівлю меблів;
3.4.13 на закупівлю обладнання, посуду;
3.4.14 на організацію інклюзивної освіти;
3.4.15 на охорону навчальних закладів;
3.4.16 інші потреби.
4. Інформацію щодо коштів, отриманих в результаті діяльності комунальних (державних) закладів повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо) (в тис.грн.) (в тому числі, здача в оренду приміщень, додаткові освітні послуги тощо) станом на 01.01.2017 та на 01.12.2017. Скільки з цих коштів витрачено на потреби навчальних закладів.
5. Надайте інформацію щодо організацію охорони в комунальних (державних) закладах повної загальної середньої освіти (школи, лнвк, гімназії тощо):
5.1. Вказати такі навчальні заклади, котрі оснащені відеонаглядом (в тому числі, вказати чи за бюджетні кошти, чи за благодійні (спонсорські тощо) і на які суми);
5.2. Скільки кадрових одиниць нічної охорони передбачено, скільки є реально, скільки є вакансій станом на 01.12.2017); в тому числі, оплата праці за бюджетні кошти та окремо – за благодійні (спонсорські тощо)кошти (вказувати суми з 01.01.2017 по 01.12.2017).
5.3. Скільки кадрових одиниць денної охорони передбачено, скільки є реально, скільки є вакансій станом на 01.12.2017); в тому числі, оплата праці за бюджетні кошти та окремо – за благодійні (спонсорські тощо)кошти (вказувати суми з 01.01.2017 по 01.12.2017).
5.4. В скількох навчальних закладах діє «тривожна кнопка»; в тому числі, за бюджетні кошти та окремо – за благодійні (спонсорські тощо) кошти (вказувати суми з 01.01.2017 по 01.12.2017).
Інформацію просимо надавати, зберігши нумерацію поставлених запитань.
Інформацію просимо надавати, зберігши нумерацію поставлених запитань.
Якщо, ця інформація відноситься до інформації з обмеженим доступом, то надати наказ на її обмеження.
Якщо ця інформація містить персональні дані, то приберіть в документах персональні дані та надайте документи без персональних даних.
Якщо деякі з вищезазначених документів відсутні - чітко напишіть, що вони відсутні.
Згідно з частинами 1 і 4 статті 20 Закону № 2939 розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання запиту.
З повагою,
Пономарева Олена