Щодо корупційних ризиків в міській лікарні
Доброго дня!
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради протягом останніх декількох місяців відмінила понад десяток тендерних закупівель на багатомільйонні суми. Серед них:
UA-2023-03-08-005011-a
Перев’язувальні матеріали, Скальпелі та леза
2 826 882.00
UA-2023-03-08-005414-a
Медичні матеріали різні
2 763 997,00
UA-2023-03-08-005068-a
Хірургічні рукавички, Канюлі, Зонди (трахеальні трубки)
3 156 996,00
UA-2023-03-08-005326-a
Медичні матеріали для операційних блоків
1 822 542,00
UA-2023-03-03-006636-a
Компоненти та препарати крові
2 251 000,00
UA-2023-01-29-000884-a
Кисень медичний газоподібний, кисень медичний газоподібний в сталевих балонах, азот рідкий
3 000 000,00
UA-2023-01-29-000825-a
Реактиви і контрастні речовини
1 320 000,00
Декілька тендерів відмінялися по два рази і оголошуються знов.
Внаслідок відміни цих тендерів функціонування та надання якісних медичних послуг закладом під питанням.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Які дисциплінарні заходи застосовано до керівництва закладу та відповідальних за закупівлі осіб?
2. Чи відсутні в постійній відміні/зриві тендерних закупівель на величезні суми якісь корупційні чинники?
3. Чи немає в діях керівництва лікарні ознак сприяння в закупівлі за бюджетні кошти ліків/обладнання тощо в певного постачальника і як наслідок відміна закупівель в яких певний постачальник не може перемогти? Ось одна з публікацій в ЗМІ на цю тему: https://zakarpattya.net.ua/News/226580-U...
З повагою,
Богдана Понтюхіна
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з питань
застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням.
Прохання оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про
звернення громадян». Стаття 5. Вимоги до звернення: У зверненні має бути
зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина,
викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано
заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні
також має бути зазначено назву установи, до якої звертається громадянин
електронну або поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано
відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування
електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не
вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу
направляються (прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді
2023-04-06 11:25, Іван написав: