Щодо легітимності, вірності Україні і Українському народу, виконання своїх обов'язків - Президента України
Добрий день.
Про обставини того, що суди і судді четвертий рік поспіль ставлять під сумнів правдивість і легітимність антидискримінаційної експертизи і висновку підписаного пані Уповноваженою ВР України з прав людини та легітимність і законність самої інституції Уповноваженого з прав людини , наголосивши і посилаючись на те, що цих експертів ( пані Уповноваженої ВР України з прав людини і службовців Секретаріату Уповноваженого) ніхто не попереджав про відповідальність, ніхто не уповноважував, такі висновки не несуть жодних наслідків, тощо - Верховна Рада України неодноразово поінформована, так само як і четвертий рік обізнана про акти масової прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку на підставі прихованого законодавства і на практиці, особливо активно 2014-2016 р.р, повторну віктимізацію з боку державних інституцій.
Очевидно, що оновлені незалежні, чесні і професійні суди та судді надалі забезпечують і надають свавільне право Центральному органу державного управління (Національному банку України) тривалий строк безкарно займатися діями, спрямованими на подальше скасування і знищення прав і основних свобод людини в поєднанні із прямою дискримінацією за ознакою статі і віку у відношенні мене, визнаних в Європейській Конвенції про захист прав і основних свобод людини та зобов’язаннях держави Україна у сфері європейської інтеграції та праві Європейського Союзу.
Водночас, Президент України є гарантом додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина та підписував від імені держави Угоду Асоціації ЄС-Україна та видавав різноманітні укази і затверджував національні стратегії чи плани дій, тощо щодо імплементації та виконання положень асоціації та багато чого іншого.
Без сумніву, Верховна Рада України та безпосередньо її керівництво всіляко підтримує ці прагнення Президента України.
Пояснювати судам і суддям. ще і легітимність, повноваження і правовий статус Президента України та його вірність Україні і відповідальність перед Українським народом та обов"язковість виконання виданих ним указів та візій у затверджених ним національних стратегіях і планах дій, тощо - з мого боку буде марно і не тактовно.
На підставі статей 1, 10, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступні документи:
1.Копію тексту присяги скріпленої підписом Президента України , складеної у Верховної Ради України.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко
Доброго дня!
Повторно надсилаємо запит на публічну інформацію, що має не аби який суспільний інтерес.
Про обставини того, що суди і судді четвертий рік поспіль ставлять під сумнів правдивість і легітимність антидискримінаційної експертизи і висновку підписаного пані Уповноваженою ВР України з прав людини та легітимність і законність самої інституції Уповноваженого з прав людини , наголосивши і посилаючись на те, що цих експертів ( пані Уповноваженої ВР України з прав людини і службовців Секретаріату Уповноваженого) ніхто не попереджав про відповідальність, ніхто не уповноважував, такі висновки не несуть жодних наслідків, тощо - Верховна Рада України неодноразово поінформована, так само як і четвертий рік обізнана про акти масової прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку на підставі прихованого законодавства і на практиці, особливо активно 2014-2016 р.р, повторну віктимізацію з боку державних інституцій.
Очевидно, що оновлені незалежні, чесні і професійні суди та судді надалі забезпечують і надають свавільне право Центральному органу державного управління (Національному банку України) тривалий строк безкарно займатися діями, спрямованими на подальше скасування і знищення прав і основних свобод людини в поєднанні із прямою дискримінацією за ознакою статі і віку у відношенні мене, визнаних в Європейській Конвенції про захист прав і основних свобод людини та зобов’язаннях держави Україна у сфері європейської інтеграції та праві Європейського Союзу. Втім, те саме робе і Верховна Рада України, в частині не виконання своїх обов'язків щодо контролюючої функції.
Водночас, Президент України є гарантом додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина та підписував від імені держави Угоду Асоціації ЄС-Україна та видавав різноманітні укази і затверджував національні стратегії чи плани дій, тощо щодо імплементації та виконання положень асоціації та багато чого іншого.
Без сумніву, Верховна Рада України та безпосередньо її керівництво всіляко підтримує ці прагнення Президента України..
Пояснювати судам і суддям. ще і легітимність, повноваження і правовий статус Президента України та його вірність Україні і відповідальність перед Українським народом та обов"язковість виконання виданих ним указів та візій у затверджених ним національних стратегіях і планах дій, тощо - з мого боку буде марно і не тактовно.
На підставі статей 1, 10, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступні документи:
1.Копію тексту присяги скріпленої підписом Президента України , складеної на урочистому засіданні Верховної Ради України.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко
Добрий день.
Згідно Закону України «Про Регламент Верховної Ради України» після приведення Головою Конституційного Суду України до присяги Президента України і її підписання, текст присяги Головою Конституційного Суду України передається Голові Верховної Ради України.
Та очевидно, що текст присяги наказано зберігати в архіві Апарату Верховної Ради України.
На підставі статті 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації », повторно прошу надати наступні документи :
1. Скан-копію тексту присяги Президента України скріпленої підписом пана П.Порошенко, приведеного на урочистому засіданні Верховної Ради України.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко