Щодо надання інформації

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олена, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

дякую за відповідь на попередне питання

ось тут ви давали https://dostup.org.ua/request/shchodo_na...

але прошу уточнити, чи правильно я зрозуміла

Є у нас приміщення, яке орендує бюджетна установа. Вона відшкодовує нам витрати за комунальні та експлуатаційні послуги .
1. Вартість дров вони відшкодовують за кекв 2275. А частину зарплати кочегарів їм треба відшкодовувати (вказувати в платіжному дорученні) по КЕКВ 2111 та 2120 , як випливає з вашого листа? Чи все ж таки в платіжному дорученні вони повинні вказати КЕКВ 2275, оскільки кочегари не є їх працівниками, і по по 2111 і 2120 вони не можуть відшкодовувати, бо це не їх штатні працівники.
при цьому не йдеться про надання платних (комунальних) послуг орендарю, оскільки установа не має право надавати такі платні послуги.

2. Так саме з прибиральньніцею. Якщо прибиральниця прибирає місяця загального користування , і орендар-бюджетна установа відшкодовує частину таких витрат, то в платніжному дорученні вона вказує таке відшкодування по КЕКВ 2111 та 2120 , навіть якщо в їх штатному розписі немає прибиральниці?

З повагою,

Олена

Малахова Вікторія Анатоліївна, Державна казначейська служба України

1 Attachment

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

This email was scanned by Bitdefender