Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Щодо надання інформації

Микола Козенко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. 23.01.2025 р. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ (далі – Замовник, АРМА) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей, оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) «Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1774808580000, який розташований за адресою: м. Київ, Незалежності майдан, будинок 2. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах».

2. 10.04.2025 року Замовником було оголошено переможцем Конкурсу КОНСОРЦІУМ «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КАМпарітет» (надалі – Консорціум), що було оформлено Протоколом № 88 Уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи, в якому зазначено: «Враховуючи зазначене, та рекомендації робочої групи АРМА, що оформлені протоколом № 269 від 10.04.2025 прийнято рішення визнати учасника консорціум «КАМпарітет», ЄДРПОУ 45594136, переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей ….ВИРІШИЛА 1. Визнати консорціум «КАМпарітет», ЄДРПОУ 45594136, переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-23-014362-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі.».

3. На виконання вищевказаного рішення, між АРМА та Консорціум укладено договір від 21.04.2025 управління активами (майном), за умовами якого, зокрема мінімальний щомісяця розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантований платіж), становить 1 591 224, 04 грн. (один мільйон п’ятсот дев’яносто одна тисяча двісті двадцять чотири гривні 04 копійки) без ПДВ. У разі якщо звітний період складає не повний календарний місяць, сума гарантійного платежу, передбачена даним пунктом, розраховується та сплачується пропорційно фактичній кількості днів управління Активами за Договором у цьому звітному періоді. (пункт 5.9 Договору).

4. Управитель щомісяця самостійно здійснює розрахунок доходу за місяць, необхідних витрат, винагороди і суми надходжень до Державного бюджету України. Управитель протягом поточного місяця управління сплачує гарантійний платіж визначений пунктом 5.9 розділу 5 Договору та до 20 числа наступного місяця перераховує остаточну суму надходжень до державного бюджету за звітний місяць, з врахуванням вже сплаченого гарантійного платежу, за винятком грудня, у грудні перерахування здійснюються не пізніше ніж до 31 грудня (пункт 5.12 Договору).

5. Надходження до Державного бюджету України (грошові кошти) перераховуються за такими реквізитами: Отримувач коштів, Код класифікації доходів бюджету: УК у Шевчен. рні Шевченк. р-н., 24060300, Код отримувача (ідентифікаційний код юридичної особи): 37995469, Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), Код банку отримувача: 899998, Номер рахунку IBAN: UA978999980313080115000026011.

6. Крім того, за публічною заявою керівника АРМА «відтепер, згідно з умовами договору управління, 89,5% доходів від управління активом будуть спрямовані до Державного бюджету України. При цьому, незалежно від фінансових результатів діяльності, управитель зобов’язаний щомісяця переховувати до бюджету гарантований платіж у розмірі 1 591 224, 04 грн.».

7. Таким чином, на вищевказані рахунки Державного бюджету України КОНСОРЦІУМ «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КАМпарітет» зобов’язаний був перерахувати гарантійний платіж (кошти) за квітень 2025 року – не пізніше 20 травня 2025 року, за травень 2025 року – не пізніше 20 червня 2025 року, за червень 2025 року – не пізніше 20 липня 2025 року.

8. Частиною першою статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» встановлено, що Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

9. Зважаючи на те, що вказана інформація не відноситься до категорії конфіденційної, таємної та/або службової та підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,

ПРОШУ:

1. Надати відповідь із зазначенням відомостей щодо надходження до Державного бюджету України (грошових коштів) за такими реквізитами: Отримувач коштів, Код класифікації доходів бюджету: УК у Шевчен. рні Шевченк. р-н., 24060300, Код отримувача (ідентифікаційний код юридичної особи): 37995469, Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), Код банку отримувача: 899998, Номер рахунку IBAN: UA978999980313080115000026011 за період із 21.04.2025 по теперішній час, із зазначенням дати, часу та обсягів таких надходжень.

2. У разі відсутності відомостей, визначених у попередньому пункті, – надати відповідь із зазначенням відомостей щодо надходжень до Державного бюджету України (грошових коштів) від КОНСОРЦІУМ «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КАМпарітет», ідентифікаційний код юридичної особи згідно із Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 45594136, за період із 21.04.2025 по теперішній час, із зазначенням дати, часу та обсягів таких надходжень.

3. Відповідь прошу надати протягом п’яти робочих днів з дня отримання даного запиту на електронну адресу: [email address]

З повагою,

Микола Козенко