Щодо надання роз'яснень

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

В закладі освіти працює водій, в обов’язки якого входить підвезення на автобусі, який належить закладу освіти, дітей до місця навчання та додому. У зв’язку із запровадженням карантину потреби у підвезенні дітей до закладу освіти немає. Тому місцева рада хоче залучити такого водія разом із автобусом закладу освіти для підвезення медичних працівників до місця їхньої роботи. За рахунок яких коштів проводити оплату водію його роботи? Адже фактично хоча він і являється штатним працівником закладу освіти, проте виконує доручення, не пов’язані з його основною роботою, тому чи правомірною буде оплата такої роботи саме закладом освіти?

З повагою,

Людмила

publishinfo, Міністерство фінансів України

1 Attachment

Юридичний коментар

Коментує Тетяна Олексіюк, експертка з доступу до інформації

Відповідь цього розпорядника може бути визнана правомірною з огляду на те, що питання, які задала запитувачка, були сформульовані способом, який більш притаманний зверненням громадян (та підпадають під дію спеціального закону - Закону України «Про звернення громадян»)

У відповідь на запит на інформацію громадянин (або юридична особа) просить надати інформацію, яку розпорядник інформації (орган державної влади, орган місцевого самоврядування, комунальне підприємство та інший розпорядник відповідно до статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації») вже створив, вона є готова і доступна в розпорядника (або зобов’язаний був створити, відповідно до обсягу своїх повноважень).

Зверніть увагу, що у такому випадку інформація створюється незалежно від прохання запитувача, вона має бути створена або зібрана розпорядником незалежно від наявності інформаційних запитів.

Звернення громадянина у порядку Закону України «Про звернення громадян» - це прохання надати відповідь на скаргу, зауваження, пропозицію, заяву або клопотання, що передбачає створення нової інформації, яку органи державної влади, місцевого самоврядування, об'єднання громадян, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, створюють або збирають в порядку реалізації їх статутної діяльності.

Якщо Ви хочете подати запит на інформацію пишіть у питаннях: «Прошу надати копію рішення/розпорядження/проекту рішення №…», «Прошу надати копію документу, який встановлює/регулює….». У інформаційному запиті уникайте прохання роз’яснити, розглянути конкретну скаргу чи врегулювати конфліктну ситуацію – це буде розцінене розпорядником як звернення громадян. Слід разом з цим пам’ятати, що скарга подається в порядку Закону України «Про звернення громадянина», тому притримуйтеся будь ласка порядку подання звернення громадянина, передбаченого статтями 5-8 Закону України «Про звернення громадян».