Щодо надання статусу критичного підприємства для внутрішніх автомобільних перевізників
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Чи може внутрішній вантажний перевізник із ліцензією на внутрішні перевезення подати до Мінрозвитку заяву та документи (ліцензію, договори, довідки про сплату податків і середню зарплату) і здобути статус критично важливого без CMR, за критеріями постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2024 р. № 650) ?
2. Чи отримає підприємство такий статус через наказ мінрозвитку від 16.01.2025 № 50, якщо має основним КВЕД 49.41 та надасть інформацію про свої транспортні засоби, договори й підтвердження перевезень по Україні за 2024 рік (або 365 днів відповідно до нової редакції постанови) й документи про відповідність двом критеріям з постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2024 р. № 650)?
3. Якщо Мінрозвитку не розглядає надання статусу критичного для внутрішніх перевізників без CMR, куди й якими документами слід звертатися для визнання внутрішнього автоперевізника критично важливим?
4. Чи є вимога подавати саме CMR дискримінаційною стосовно внутрішніх перевізників, що позбавлені таких накладних?
З повагою,
Владислав
4546/40/-25 : 18.06.2025
:
18.06.2025!
ϳ: ..
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
4546/40/-25 : 18.06.2025
:
18.06.2025!
ϳ: ..
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!
На підставі ст. 1,3 Закону України «Про звернення громадян», ст.2,3,5,6,7,11 Закону України «Про інформацію», ст.34,40 Конституції України прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Чи може внутрішній вантажний перевізник із ліцензією на внутрішні перевезення подати до Мінрозвитку заяву та документи (ліцензію, договори, довідки про сплату податків і середню зарплату) і здобути статус критично важливого без CMR, за критеріями постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2024 р. № 650) ?
2. Чи отримає підприємство такий статус через наказ мінрозвитку від 16.01.2025 № 50, якщо має основним КВЕД 49.41 та надасть інформацію про свої транспортні засоби, договори й підтвердження перевезень по Україні за 2024 рік (або 365 днів відповідно до нової редакції постанови) й документи про відповідність двом критеріям з постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2024 р. № 650)?
3. Якщо Мінрозвитку не розглядає надання статусу критичного для внутрішніх перевізників без CMR, куди та з якими документами слід звертатися для визнання внутрішнього автоперевізника критично важливим?
4. Чи є вимога подавати саме CMR дискримінаційною стосовно внутрішніх перевізників, що позбавлені таких накладних?
З повагою,
Владислав
16157/40/10-25 : 02.07.2025
:
02.07.2025!
708/0/25-
4546/40/-25
ϳ: ..
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
5101/40/-25 : 07.07.2025
:
ϳ: ..
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
5101/40/-25 : 07.07.2025
:
ϳ: ..
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]



