Щодо наказу МВС № 450
-
Від: Сергій
До: Міністерство юстиції України -
Доброго дня!
ЗАПИТ про надання публічної інформації за Законом України «Про доступ до публічної інформації»
Згідно до статті 19.
Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, щопередбачені Конституцією та законами України.
Стаття 34.
Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
Відповідно до положень Статті 40.
Основного закону усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно до положень статті 68.
Основного закону кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічноїі нформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до положень статті 4. доступ до публічноїі нформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
Згідно з положеннями статті 5. зазначеного закону доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22.,даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації.
Вимагаю надати наступну інформацію (наступні документи):
Чи подавався на державну реєстрацію наказ Міністерства внутрішніх справ України від 27 червня 2024 року № 450 «Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 26 квітня 2017 року № 347»
З повагою, Сергій
Доброго дня!
Ви пишите, що наказ МВС №450 на державну реєстрацію не подавався та відповідно у Міністерстві Юстиції України не зареєстрований.
При тому ви повідомляєте що порушень МВС України законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів не виявлено.
Це як?
А Конституція України ст 117 ?
Якщо не зареєстрований наказ № 450, при тому порушень МВС України законодавства не виявлено, то вкажіть норму Закону України якою передбачено що порушень законодавства не виявлено?
Згідно Конституції України ст 8
В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Згідно Конституцію України, а саме;
ст 117.
В якій сказано що;
Нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, встановленому законом.
Своєю відповіддю ви підтвердили що наказ МВС № 450 ПОЗА ПРАВОВИМ ПОЛЕМ!
Тому що Конституція України має найвищу юридичну силу.
А ви пишите те, що противорічіть Конституції України.
Нагадую вам що згідно Конституції України
Стаття 19
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 60
Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
З повагою,
Людина Сергій
Доброго дня!
Ви у своїй відповіді посилаєтеся на постанову КМУ від 28 грудня 1992 р. № 731.
Так от, в цій же постанові сказано:
15. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади направляють для виконання нормативно-правові акти лише після їх ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ та ОФІЦІЙНОГО ОПУБЛІКУВАННЯ.
У разі ПОРУШЕННЯ зазначених вимог нормативно-правові акти вважаються такими, що НЕ НАБРАЛИ ЧИННОСТІ, і НЕ МОЖУТЬ БУТИ ЗАСТОСОВАНІ.
При направленні на виконання та опублікуванні нормативно-правового акта посилання на дату і номер державної реєстрації акта Є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ.
16. У разі внесення змін, доповнень або визнання таким, що втратив чинність, акта законодавства, відповідно до якого прийнято нормативно-правовий акт, орган, що видав цей нормативно-правовий акт, зобов'язаний внести до нього відповідні зміни, доповнення або визнати його таким, що втратив чинність.
Зміни і доповнення, внесені до нормативно-правового акта, а також рішення про втрату нормативно-правовим актом чинності, ПІДЛЯГАЮТЬ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ в порядку, встановленому цим Положенням.
Ви пишите що наказ МВС № 450 не зареєстрований, при тому законодавства не порушено.
А в постанові на яку ви силаєтеся говориться про обов'язкову державну реєстрацію.
Нагадаю вам ще раз про Конституцію України, а саме, ст 117.
Нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, встановленому ЗАКОНОМ.
ЗАКОНОМ, АЛЕ НІЯК НЕ ПОСТАНОВОЮ КМУ.
Тому вкажіть норму ЗАКОНУ, не постанови КМУ, а саме ЗАКОНУ України, яким би не порушувало законодавство України МВС не зареєструвавши в державному реєстрі наказ № 450 ?
Ви ігноруєте Основний закон, та акцентуєтеся на постанові КМУ.
КМУ що є законодавчим органом чи що?
З яких пір постанови КМУ є вище Конституції України?
Конституція України має найвищу юридичну силу.
Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
Ви пишите те, що противорічіть Конституції України.
З повагою,
Людина Сергій