Щодо невчасного надання адмінпослуги та визначення часу відправлення Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію щодо відповідальності відповідальних осіб за невчасне надання адміністративної послуги, зокрема, мною, як головою ОСББ "Галицький Лев. Корпус 6" 9 березня через онлайн портал надання адміністративних послуг https://my.gov.ua/info/services було подано на реєстрацію "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства" щодо ліфта. Станом на 22 березня відповіді в онлайн кабінеті не було. Після того, як я офіційно зателефонував до Територіального управління держпраці у Львівській області, вони повідомили, що не можуть працювати з онлайн кабінетом та державним порталом і надали (22.03.01) відповідь від ніби-то 16.03.01, що до них цей запит надійшов 10 березня, отож Декларацію не розглядали.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію, яка відповідальність передбачена за невчасне надання адмінстративної послуги працівниками відповідно до чинного законодадавства?
Хто має відповідати за те, що працівники Територіального управління держпраці у Львівській області не мають можливості користатися та надсилати відповідь через онлайн-портал надання адміністративних послуг, через це порушені права 105
співвласників багатоквартирного будинку?
Яка дата враховується при наданні онлайн адмінстративної послуги, дата реєстрації її в кабінеті, чи дата коли адмінстратор ознайомився з поданою Декларацією?
Готовий надати підтверджуючі документи (скріни).
З повагою,
Анатолій Шалаєв