Щодо оплати лікарняного
-
Від: Людмила
До: Пенсійний фонд України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
З якого дня слід відлічувати строки, передбачені для:
- прийняття рішення про призначення страхових виплат за електронним лікарняним листом;
- подання заяви-розрахунку до ПФУ;
- подання повідомлення про проведення виплат?
Електронний лікарняний триває з 16.07.24-29.07.24. Статус «Готовий до сплати» він набуває через 7 днів після дати закриття. Тобто у нашому випадку статус «Готовий до сплати» набуто 06.08.2024.
Строк для прийняття рішення про призначення страхових виплат — 10 р. дн. з дня надходження документів. Тобто у нашому випадку як рахувати 10 р.дн., якщо вважаємо, що всі документи отримані 06.08?
Заява-розрахунок подається протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення. Тобто день прийняття рішення не рахується?
Повідомлення про проведення виплат надсилається протягом місяця з дня проведення страхових виплат. Як відлічувати цей місяць?
З повагою,
Людмила
Доброго дня!
Дякую за відповідь!
Але норми законодавства стосовно строків зрозумілі, однак цікавить як рахувати цей строк? Якщо лікарняний набув статусу «Готовий до сплати» 06.08.2024, то строк для прийняття рішення про призначення страхових виплат (10 р. дн. з дня надходження документів) — це з 6 по 19 серпня чи з 7 по 20 серпня?
Заява-розрахунок подається протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення. Якщо, наприклад, рішення прийнято 12 серпня, то 5 робочих днів — це з 12 по 16 серпня чи з 13 по 19 серпня?
Повідомлення про проведення виплат надсилається протягом місяця з дня проведення страхових виплат. Якщо виплати здійснені 21 серпня, то як відлічувати цей місяць?
З повагою,
Людмила
Звернення надіслані на електронну адресу ПФУ реєструються виключно за дотримання вимог ст.5 ЗУ "Про звернення громадян". Відповідно до ст. 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Оскільки у Вашому зверненні не виконані вимоги статті 5 Закону України “Про звернення громадян” просимо з розумінням поставитись до того, що воно не може бути розглянуте по суті.
Просимо також долучити копію документу про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за відсутності) паспортні дані.
22.08.2024 04:21:26, [FOI #132734 email]
Доброго дня!
Дякую за відповідь!
Але норми законодавства стосовно строків зрозумілі, однак цікавить як рахувати цей строк? Якщо лікарняний набув статусу «Готовий до сплати» 06.08.2024, то строк для прийняття рішення про призначення страхових виплат (10 р. дн. з дня надходження документів) — це з 6 по 19 серпня чи з 7 по 20 серпня?
Заява-розрахунок подається протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення. Якщо, наприклад, рішення прийнято 12 серпня, то 5 робочих днів — це з 12 по 16 серпня чи з 13 по 19 серпня?
Повідомлення про проведення виплат надсилається протягом місяця з дня проведення страхових виплат. Якщо виплати здійснені 21 серпня, то як відлічувати цей місяць?
З повагою,
Людмила
Доброго дня!
Відповідь на мій запит уже була вище. Я тільки прошу надати уточнення. Чому ж тоді на мої попередні запити були відповіді, а на цьому запиті чомусь треба надавати додатково свої особисті дані? Я не проти це зробити, але ж правила мають бути однакові для всіх запитів, а не виключно для цього....
З повагою,
Людмила
Звернення надіслані на електронну адресу ПФУ реєструються виключно за дотримання вимог ст.5 ЗУ "Про звернення громадян". Відповідно до ст. 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Оскільки у Вашому зверненні не виконані вимоги статті 5 Закону України “Про звернення громадян” просимо з розумінням поставитись до того, що воно не може бути розглянуте по суті.
Просимо також долучити копію документу про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за відсутності) паспортні дані.
23.08.2024 11:06:17, [FOI #132734 email]
Доброго дня!
Відповідь на мій запит уже була вище. Я тільки прошу надати уточнення. Чому ж тоді на мої попередні запити були відповіді, а на цьому запиті чомусь треба надавати додатково свої особисті дані? Я не проти це зробити, але ж правила мають бути однакові для всіх запитів, а не виключно для цього....
З повагою,
Людмила