щодо організації документообігу для отримання Дозволів на розміщення зовнішньої реклами ДМР
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію та наступні документи:
1. Прошу надати посилання на рішення уповноважених структурних підрозділів ДМР про графік роботи, умови прийому відвідувачів, кількість та функціональні обов'язки співробітників Управління дозвільних процедур ДМР з зовнішньої реклами, та роз'яснити докладно у листі у відповідь, у які дні тижня та часи здійснюється прийом та видача документів для отримання пріоритетів на місце розміщення зовнішньої реклами та Дозволів на розміщення зовнішньої реклами згідно з вказаними рішеннями міськвиконкому ДМР або іншими документами, які регламентують діяльність управління дозвільних процедур із зовнішньої реклами ДМР.
2. У зв'язку з військовим станом та неможливістю здійснення прийому громадян у періоди повітряних тривог прошу надати інформацію, яким чином компенсується час прийому та обмін документами із зовнішньої реклами Управлінням дозвільних процедур ДМР із зовнішньої реклами та КП «Дніпровські активи».
3. У зв'язку з чим КП «Дніпровські активи» та Управління дозвільних процедур ДМР із зовнішньої реклами не використовують електронний документообіг нарівні з підписанням документів у паперовому форматі?
4. Прошу надати інформацію про рішення виконавчого комітету ДМР, Кабінету міністрів України за 2023-2024 роки про внесення змін до бланків «Дозвил на розміщення зовнішньої реклами» та інших бланків для отриманння дозвільних документів у сфері зовнішної реклами та надати електронний зразок змінених бланків із зазначенням конкретних пунктів змін.
З повагою,
Голова ГО "Асоціація рекламодавців України" Суворова Тетяна Вікторівна.