Щодо отримання Комунікаційної стратегії Міністерства
Доброго дня!
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Комунікація є одним з найважливіших інструментів забезпечення ефективної державної політики.
Зважаючи на викладене прошу надати Комунікаційну стратегію Міністерства, яка спрямована на підвищення рівня довіри до Міністерства та покращення його іміджу шляхом запровадження системних комунікацій, забезпечення його інформаційної присутності в суспільстві, формування пріоритетних напрямів комунікацій з цільовими групами тощо.
Окрім того, прошу надати документи якими затверджено порядок взаємодії з громадськістю окрім публікації інформації на власному офіційному вебсайті та сторінок у соціальних мережах.
Документи прошу надати в електронному вигляді.
З повагою,
Карапозюк Алла
() , :
ϳ: ([email address])
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]