Щодо оцінювання знань

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Марго, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати відповідь на такі проблемні питання (на кожне окремо по пунктах!):
1. Згідно інформації про результати зарахування учнів до вищіх навчальних закладів, кращі шкільні знання отримують саме у сільських школах, оскільки середній бал атестату учнів з сільської місцевості зазвичай становить 12 балів.
Питання: Чи може Міносвіти рекомендувати переводити дітей з місцевих шкіл у сільські для отримання кращої освіти. Чи не вважає Міносвіти, що міські вчителі не мають достатньої кваліфікації для того, щоб навчити дітей так, щоб вони знали предмети на 12 балів (як у селі).
2. В селах є діти і депутатів, і голів селищної ради та іншої еліти.
Яке платне навчання можуть собі дозволити місцеві жителі із зарплатнею 3200 грн?
При тому що сільські атестати та ЗНО  мають вищій індекс ніж міські.
3. Як і якими нормативними актами регулюється оцінювання другого півріччя та  виставлення річної оцінки з предметів, які визначені учнем як ЗНО в форматі ДПА (ті що заносяться до атестату про повну середню освіту). А саме в які строки мають бути виставлені річні оцінки, яким чином впливає резултат ЗНО на річну оцінку.
Оскільки вчителі лякають учнів, що: Яку оцінку отримаєш на ЗНО - таку і поставимо у другому півріччі та підсумкову за рік за предмет.
Ким та чим так перелякані директори шкіл та вчителі? Чи це є їх самостійна творчість? Чи це вказівка ''РайОно'' чи Міносвіти!
На стан учня підчас ЗНО можуть впливати різні психологічні (переляк, і різні сімейні обставини) та фізичні фактори (зокрема, це і погане самопочуття в стані простудної чи іншої хвороби, це і болісні відчуття у дівчат підчас ''критичних днів''. Всі живі люди і ніхто ні від чого не застрахований.
Але мова не йде про особливе рахування балів на ЗНО. Що заробив, то заробив. Мова тут про інше, А САМЕ:
Поясніть, будьласка, за що вчителі каратимуть учня, ставлячи йому наприклад 6 (шістку) за рік (за оцінкою ЗНО), коли вони знають рівень учня, що він знає на більш ніж 6 балів, і менше 10 у нього ніколи не було!!!
Повторюся. Так, все ж таки, ким та чим так перелякані директори шкіл та вчителі? Чи це чиясь негласна вказівка. Чи це є їх самостійна творчість?
І як вчителі будуть підводити занижуючи річну оцінку до 6 балів, якщо по поточних оцінках у учня виходить чи то 10, чи то 11;12 балів за друге півріччя?

В різних школах того самого району різна ситуація. Шевченківський район м. Харків - в більшості шкіл вчителі не мають звички занижувати річні оцінки, незважаючи на результати ЗНО. Та ставлять їх до результатів ЗНО. А в нашій школі (яка саме школа немає значення для надання вами відповіді по суті цієї заяви), зі слів директора та вчителів - вони чекатимуть оцінок ЗНО і тільки тоді виставлять оцінки по предметам за рік.
До якого числа мають бути виставлені піврічні та річні оцінки?

З повагою,

Марго

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

Міністерство освіти і науки України

 

Наша адреса:

[email address]