Щодо перебування суддів ВАКС Федорак Л.М., Маслова В.В. та Строгий І.Л. в нарадчій кімнаті у справі 757/7845/19-к
Доброго дня!
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Вищий антикорупційний суд — є вищим спеціалізованим судом у системі судоустрою України завданням якого є здійснення правосуддя відповідно до визначених законом засад і процедур судочинства з метою захисту особи, суспільства й держави від корупційних і пов’язаних із ними злочинів та судового контролю за досудовим розслідуванням цих злочинів, дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні, а також вирішення питання про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави у випадках, передбачених законом, у порядку цивільного судочинства.
Діяльність Вищого антикорупційного суду — є предметом широкої суспільної дискусії та стала темою численних публікацій в засобах масової інформації та викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
✯ ✯ ✯
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
✯ ✯ ✯
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —
ПРОШУ:
(1) Прошу надати інформацію чи перебували та графік перебування в нарадчій кімнаті у справі 757/7845/19-к суддів Вищого антикорупційного суду Строгий Ігоря Леонідовича, Федорак Лесі Миколаївни, Маслова Віктора Васильовича в період з 01 квітня 2024 року по 09 квітня 2024 року.
(2) Прошу надати інформацію щодо перебування суддів Вищого антикорупційного суду Федорак Л.М., Маслов В.В. та Строгий І.Л. в нарадчій кімнаті у справі 757/7845/19-к протягом дня 04.04.2024 року й повідомити чи здійснювалось ними правосуддя в інших справах в цей день та чи проводились вказаними суддями судові засідання цього дня.
З повагою,
Володимир БОГАТИР
Доброго дня!
Ваш електронний лист надійшов до офіційної поштової скриньки Вищого антикорупційного суду 23.05.2024 о 13:55.
Дякуємо!
Добрий день!
Надсилаємо у вкладенні лист Вищого антикорупційного суду від 30.05.2024 №
03.11-06/36/2024.
--
—
Наталія МАГЛЬОВАНА
Головний спеціаліст відділу документального
забезпечення (канцелярія суду) управління
документообігу та організаційного забезпечення
апарату Вищого антикорупційного суду
+380 44 585 27 43
[1][ВАКС request email]
References
Visible links
1. mailto:[ВАКС request email]