Щодо питань благоустрою території міста Ужгород в межах провулку між вул. Ярославська та вул. Тячівська
-
Від: Володимир БОГАТИР
До: Ужгородська міська рада -
Доброго дня!
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Виконавчий комітет ужгородської міської ради — є виконавчим органом Ужгородської міської ради.
Порушення благоустрою території міста Ужгород в межах провулку між вул. Ярославська та вул. Тячівська у звʼязку з встановленням тимчасової споруди декоративно-технологічного призначення у вигляді в'їзного та виїзного шлагбаума без створення спеціально обладнаних місць розвороту транспортних засобів та дорожньої розмітки — є предметом широкої суспільної дискусії та викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
Відповідно до пунктів 1.5 та 1.8 Правил дорожнього руху дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров'ю громадян, завдавати матеріальних збитків, а обмеження в дорожньому русі, можуть бути запроваджені виключно в установленому законодавством порядку.
Управління контролю за благоустроєм та дотриманням ПДР у частині стоянки та зупинки — є структурним підрозділом виконавчого комітету Ужгородської міської ради, утвореним відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Основними завданнями Управління є сприяння розвиткові та поліпшенню стану благоустрою міста Ужгород, профілактика запобігання правопорушенням у сфері благоустрою міста Ужгород, здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері благоустрою на території міста Ужгород, притягнення винних до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою тощо.
✯ ✯ ✯
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
✯ ✯ ✯
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —
ПРОШУ:
(1) Надати інформацію про причини та мету встановлення шлагбаума в межах провулка між вул. Ярославська та вул. Тячівська в місті Ужгород.
(2) Надати інформацію чи надавався дозвіл та якій особі, організації чи установі або контрольна картка на виконання робіт, повʼязаних з порушенням благоустрою території за адресою: в межах провулка між вул. Ярославська та вул. Тячівська в місті Ужгород.
(3) Надати інформацію чи фіксувались раніше порушення благоустрою території міста Ужгород за вказаною адресою та чи притягувались винні особи до адміністративної відповідальності.
(4) Надати інформацію чому не здійснено повний демонтаж відповідно до рішення виконкому від 25.10.2023 року № 576 «Про демонтаж тимчасових споруд». Станом 24.11.2023 року було демонтовано тільки рухому горизонтальну балку, основна частина шлагбаума не була демонтована. Станом на подачу запиту шлагбаум знаходиться в зібраному стані з рухомою балкою.
(5) Надати інформацію про посадову особу, яка відповідальна за виконання рішення виконкому, щодо демонтажу шлагбаума: прізвище, ім'я, посада.
(6) Надати інформацію чи планується повний демонтаж шлагбаума з зазначенням термінів.
(7) Надати інформацію яка вартість демонтажу шлагбаума (скільки буде коштувати демонтаж для міського бюджету) та чи вживались заходи і які саме, щодо встановлення осіб чи організацій якими було встановлено шлагбаум. Чи були з цього приводу звернення у відповідні правоохоронні органи та які саме?
(8) Надати інформацію чи вносились зміни до детального плану території, в межах якої знаходиться провулок між вул. Ярославська та вул. Тячівська. Чому посеред зазначеного провулка, перпендикулярно напрямку руху, висаджені зелені насадження (туї) та встановлено бордюр так, що рух транспорту зазначеним провулком є неможливим, чому передбачений проїзний провулок перекрито, поділено та фактично перетворено на два внутрішні непроїзні двори? Чи звертались з цього приводу до міської ради організації чи громадяни, якщо так, то хто саме.
(9) Надати інформацію, які плануються дії міської ради та/або виконавчого комітету, у разі виявлення незаконного перекриття та розподілу шляхом поділу провулка на два двори. Чи планується відновлення руху зазначеним провулком?
З повагою,
Володимир БОГАТИР
Номер і дата відповіді: 39/02.4-24 від 02.02.24
Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.
Номер і дата відповіді: 39/02.4-24 від 23.02.24
Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.