Щодо причин пособництва актам прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку та повторної віктимізаціїЇ з боку Дніпропетровської обласної ради

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

ЩОДО ПРИЧИН БЕЗДІЯЛЬНОСТІ \ПОСОБНИЦТВО АКТАМ ПРЯМОЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ ЖІНКИ ЗА ОЗНАКОЮ СТАТІ І ВІКУ ТА ПОВТОРНОЇ ВІКТИМІЗАЦІЇ І ПЕРЕХРЕСНОЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ З БОКУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

В доповнення до запиту на публічну інформацію від 02 листопада 2018 року, також просимо надати інформацію:
- чи був заслуханий депутатами Дніпропетровської обласної ради , Керівник Головного управління Національної поліції України в Дніпропетровській області щодо вжитих заходів і реагування на акти масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку в місті Дніпро з боку посадових осіб органу державного управління на підставі прихованого положення , нечинного в силу постанови Кабінету Міністрів України № 731 на виконання Указу Президента України та злочинного в силу частин 2, 3 статті 161 Кримінального Кодексу України ?

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

обласна рада Днiпропетровська, Дніпропетровська обласна рада

1 Attachment

І
3889/0/2-18 і 08.11.2018

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!
Шановний пане Володимире Тюрін !

Вкотре Вам особисто і обласній раді наголошуємо і звертаємо увагу, що стосується поновлення порушених прав і свобод безпосередньо пані Тетяни Литвиненко, то це вже відбувається , наразі в національних судах.
Вкотре, зауважуємо, акти масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку вчинено конкретними посадовими особами на території в тому числі місто Дніпро, на підставі прихованого нечинного положення, в силу постанови Кабінету Містрів України №731 на виконання Указу Президента України ( не мало обов'язкової державної реєстрації, не пройшло обов'язкової антикорупційної, антидискримінаційної та правової експертиз тощо) та злочинного в силу ч.ч.2,3 статті 161 КК України.
Якщо, Ви особисто і обласна рада, вважають і не вбачають в цих діях і рішеннях жодної злочинності на теріторії області та масових порушень прав і основних свобод жінок, з приводу чого зобов'язанні заслухати правоохоронців і прокуратуру, то чиї приватні інтереси та корупційні діяння Ви представляєте і охороняєте, із делегованими від людей повноваженнями ?

Про завдання і цілі Національного плану дій Цілі Сталого Розвитку України 2030 та проблеми які обговорюються на Конгресі у Страсбурзі, в тому числі у сфері протидії і захисту прав людини на рівні місцевих громад тощо, за присутності того ж голови обласної ради, пояснювати Вам буде зайвим.

Не можливо уявити, що пособники актам масової дискримінації жінок та корупції, можуть забезпечити виконання Конституції і законодавства України, не кажучи вже про міжнародні договори і зобов'язання та програми, на які до речі отримано чималі кошти.

Відтак, листування із Дніпропетровською обласною радою щодо актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку, пособництва актам дискримінації та повторну віктимізацію, так само буде надано відповідним міжнародним експертам та організаціям і установам, які входять до системи ООН в Україні.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко