Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Щодо проведення інвентаризації

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Інвентаризація активів та зобов’язань проводиться відповідно до вимог Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 30 жовтня 2014 року за № 1365/26142 (зі змінами) (далі – Положення про інвентаризацію № 879).
Для відображення результатів інвентаризації застосовуються типові форми, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 17 червня 2015 року № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 липня 2015 року за № 788/27233 (далі – наказ № 572).
Відповідно до абзацу 1 пункту 16 розділу ІІ Положення про інвентаризацію № 879 в інвентаризаційному описі активи наводяться за найменуваннями в кількісних одиницях виміру, прийнятих в обліку, окремо за місцезнаходженням таких цінностей та особами, відповідальними за їх зберігання, з можливим виділенням за субрахунками та номенклатурою.
Чи не порушуються вимоги абзацу 1 пункту 16 розділу ІІ Положення про інвентаризацію № 879, якщо при оформленні інвентаризаційних описів вказати, що місцезнаходження цінностей – це установа (зазначити назву установи)?

З повагою,

Світлана

Міністерство фінансів України

2 Attachments

18070-12/-474/639 : 03.04.2025

', ( , , , ), 073 , , 073 ( , ̳ 02 2014 879)

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]