Щодо проведення інвентаризації
-
Від: Світлана
До: Міністерство фінансів України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відповідно до абзацу 1 пункту 20 розділу ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 30 жовтня 2014 року за № 1365/26142 (зі змінами) бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації). Типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації, затверджені Міністерства фінансів України від 17 червня 2015 року № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 липня 2015 року за № 788/27233 (ЗВІРЯЛЬНА ВІДОМІСТЬ результатів інвентаризації необоротних активів, ЗВІРЯЛЬНА ВІДОМІСТЬ результатів інвентаризації запасів), мають таку виноску: 1 До відомостей включаються виявлені розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів.
Чи не порушуються вимоги пункту 20 розділу ІІ Положення про інвентаризацію № 879, якщо при відсутності розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації) не складати звіряльні відомості активів і зобов’язань?
З повагою,
Світлана
18070-12/-474/639 : 03.04.2025
', ( , , , ), 073 , , 073 ( , ̳ 02 2014 879)
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]



