Щодо реагування КП трамвайних депо на звернення громадян
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Неодноразово зіткнулася із халатністю водіїв трамваїв КП "Жовтневе трамвайне депо" м. Харкова. На мої зверненнядо КП відповідають по телефону, що винних знайти не вдається, але роз'яснювальна робота проводилася. Мені цього пояснення не достатньо. На якій підставі я можу вимагати в КП письмового пояснення? Яким чином мені оформляти звернення? Як трамвайні депо повинні реагувати на звернення громадян?
З повагою,
Людмила
Доброго дня!
Прошу відповісти на мій запит. У разі ненадання або надання неповної інформації, я оскаржуватиму бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
З повагою,
Людмила
Доброго дня! Для розгляду Вашого запиту, прохання оформити запит згідно закону "Про доступ до публічної інформації". Прохання більш докладніше описати суть питання.
!
̳ 28.07.2021, ̳ 28.07.2021 489/0/21, .
( ϳ) .
(044) 351 41 91
[1]̳__
References
Visible links
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]