Щодо реєстраційної справи ТОВ «ВКФ «МЕГА-МЕТ»
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Міністерство юстиції України є центральним органом виконавчої влади та головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику.
Серед основних завдань Міністерства юстиції України є:
• організація роботи нотаріату та органів реєстрації актів громадянського стану;
• організація роботи установ нотаріату, перевірка їх діяльності і вжиття заходів до її поліпшення, контроль законності вчинення нотаріальних дій державними і приватними нотаріусами, видача та анулювання свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю, забезпечення реєстрації приватної нотаріальної діяльності, організація виготовлення та контроль використання спеціальних бланків нотаріальних документів, ведення реєстру свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю, визначення кількості приватних нотаріусів у межах нотаріальних округів, затвердження зразків печаток державних і приватних нотаріусів та умов замовлення на їх виготовлення;
• забезпечення роботи Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату;
Держателем Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є Міністерство юстиції України.
На даний час реєстраційна справа ТОВ «ВКФ «МЕГА-МЕТ» (код ЄДРПОУ: 32862111) у паперовій формі зберігається в Департаменті реєстрації Харківської міської ради, а вказане товариство, зареєстровано за адресою: 61002, Харківська обл., місто Харків, вулиця Каразіна, будинок № 2.
Проте, реєстраційна справа ТОВ «ВКФ «МЕГА-МЕТ» (код ЄДРПОУ: 32862111) не містить даних та інформації щодо наступних реєстраційних дій, які вчинялися приватними нотаріусами, зокрема:
1) приватним нотаріусом Курносовою Марією В’ячеславівною (свідоцтво № 9455; регіон: м. Київ; адреса: 01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 14, кв. 2, тел.: +38 067-333-99-00), яка:
• 3.05.2020 року здійснила державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, а саме, щодо: зміни складу/інформації про засновників; зміни складу засновників (учасників) / зміни відомостей про засновників (учасників) юридичної особи;
• 14.05.2020 року здійснила державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи;
• 14.05.2020 року здійснила державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, а саме, щодо: зміни керівника / відомостей про керівника юридичної особи; зміни місцезнаходження юридичної особи; зміни складу засновників (учасників) / зміни відомостей про засновників (учасників) юридичної особи.
2) приватним нотаріусом Фесік Світланою Володимирівною (свідоцтво № 2206; регіон: м. Київ; адреса: 03150, м.Київ, вул. Червоноармійська, буд. 131, кв. 66, тел.: +38 044-528-03-08), яка:
• 23.05.2017 року здійснила державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи, а також державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, а саме, щодо: зміни складу/інформації про засновників; зміни складу засновників (учасників) / зміни відомостей про засновників (учасників) юридичної особи;
• 23.05.2017 року здійснила державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, а саме, щодо: зміни інформації для здійснення зв’язку з юридичною особою; зміни керівника / відомостей про керівника юридичної особи.
3) приватним нотаріусом Коновод Наталією Дмитрівною (свідоцтво № 7586; регіон: м. Київ; адреса: 03150, м.Київ, вул. Червоноармійська, буд. 131, кв. 66, тел.: +38 044-528-03-08), яка:
• 08.07.2016 року здійснила державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи, а також державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, а саме, щодо: зміни місцезнаходження юридичної особи;
• 08.07.2016 року здійснила державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, а саме, щодо: зміни керівника / відомостей про керівника юридичної особи.
✯ ✯ ✯
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої і проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ, за вимогою, до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
✯ ✯ ✯
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —
ПРОШУ:
(1) Надати інформацію чи здійснювали нотаріальну діяльність приватні нотаріуси:
• Курносова Марія В’ячеславівна (свідоцтво № 9455),
• Фесік Світлана Володимирівна (свідоцтво № 2206),
• Коновод Наталія Дмитрівна (свідоцтво № 7586),
на час вчинення ними вищезгаданих нотаріальних дій та причини відсутності відповідних документів у матеріалах реєстраційної справи ТОВ «ВКФ «МЕГА-МЕТ» (Код ЄДРПОУ: 32862111), яка знаходиться на зберіганні у Департаменті реєстрації Харківської міської ради.
(2) Надати інформацію чи здійснювали нотаріальну діяльність приватні нотаріуси:
• Курносова Марія В’ячеславівна (свідоцтво № 9455),
• Фесік Світлана Володимирівна (свідоцтво № 2206),
• Коновод Наталія Дмитрівна (свідоцтво № 7586),
з моменту отримання ними свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, чи притягались вони до відповідальності, чи відбувалось зупинення або припинення їх нотаріальної діяльності, анулювання свідоцтва про право на заняття ними нотаріальною діяльністю та чи вживались щодо них інші заходи реагування.
З повагою,
Володимир БОГАТИР