Щодо рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 № 3901-VI
-
Від: Адвокаційний офіс
До: Одеська міська рада -
05.09.2019 № ЗПІ-05092019/06
У відповідності до статті 6 Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" громадяни, суб’єкти господарювання, їх об’єднання та наукові установи, а також консультативно-дорадчі органи, що створені при органах державної влади та органах місцевого самоврядування і представляють інтереси громадян та суб’єктів господарювання, мають право відстежувати результативність регуляторних актів.
На офіційному сайті міста Одеса (omr.gov.ua) опубліковано реєстр чинних регуляторних актів (https://omr.gov.ua/ua/open-city/policy/r...), зокрема рішення Одеської міської ради "Про затвердження Правил з установки та експлуатації телекомунікаційних мереж на будівлях і спорудах м. Одеси” від 09.10.2013 № 3901-VI (далі — Рішення).
З урахуванням зазначеного, а також на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 6, 10, 13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. кількість суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія Рішення.
2. кількість договорів з суб’єктами господарювання на розміщення елементів;
3. кількість заяв суб’єктів господарювання для оформлення договорів на розміщення елементів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
4. кількість заяв суб’єктів господарювання на отримання технічних умов для проектування (будівництва, розміщення та модернізації) елементів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
5. кількість наданих суб’єктам господарювання технічних умов для проектування (будівництва, розміщення та модернізації) елементів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
6. кількість обстежень місць плануємого розміщення елементів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
7. кількість заявок суб’єктів господарювання на отримання нараду на виконання робіт згідно наданих технічних умов та робочого проекту у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
8. кількість наданих суб’єктам господарювання нарадів на виконання робіт згідно наданих технічних умов та робочого проекту у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
розмір надходжень від орендної плати за земельні ділянки в м. Одесі до бюджету за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
9. копію рішення виконавчого комітету Одеської міської ради та/або його реквізити, яким встановлено розмір плати за видачу наряду на виконання робіт;
10. кількість складених Актів невідповідностей у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
11. кошторис витрат відповідного виконавчого органу Одеської міської ради, комунального підприємства Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради на виконання вимог регулювання та/або бюджетний розпис витрат на утримання відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради за 2016, 2017, 2018, 2019 роки.
З повагою,
команда громадської організації “Адвокаційний офіс”