Щодо рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 № 3961-VI
-
Від: Адвокаційний офіс
До: Одеська міська рада -
05.09.2019 № ЗПІ-05092019/08
У відповідності до статті 6 Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" громадяни, суб’єкти господарювання, їх об’єднання та наукові установи, а також консультативно-дорадчі органи, що створені при органах державної влади та органах місцевого самоврядування і представляють інтереси громадян та суб’єктів господарювання, мають право відстежувати результативність регуляторних актів.
На офіційному сайті міста Одеса (omr.gov.ua) опубліковано реєстр чинних регуляторних актів (https://omr.gov.ua/ua/open-city/policy/r...), зокрема рішення Одеської міської ради "Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та елементів вуличної торгілі у місті Одесі” від 09.10.2013 № 3961-VI (далі — Рішення).
З урахуванням зазначеного, а також на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 6, 10, 13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. кількість суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія Рішення.
2. кількість заяв суб’єктів господарювання для розміщення тимчасових споруд (далі — ТС) у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
3. вартість утримання та ведення Бази даних тимчасових споруд (далі - БД ТС), у тому числі створення, супроводження програмного забезпечення БД ТС, технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що в ній містяться у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
4. кількість укладених договорів з власниками (користувачами) ТС на право тимчасового користування місцями для розташування ТС, а також елементів торгівлі;
5. розмір совокупної сплати за користування вказаними місцями власниками (користувачами) ТС та елементів торгівлі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
6. кількість заходів з інвентаризації та обстеження дотримання суб’єктами господарювання вимог Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
7. кількість встановлених фактів недотримання суб’єктами господарювання вимог Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
8. кількість складених актів фіксації недотримання суб’єктами господарювання вимог Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
9. кількість складених приписів про усунення порушень Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
10. кількість контрольних заходів щодо виконання складених приписів про усунення порушень Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Одесі (далі - Правила) у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
11. кількість підготовлених та прийнятих виконавчого комітету Одеської міської ради щодо демонтажу протиправно розміщених ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
12. кількість організованого та здійсненого демонтажу протиправно розміщених ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
13. кількість договорів уповноваженого органу з суб’єктами господарювання на виконання послуг демонтажу протиправно розміщених ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках та їх середня вартість;
14. кількість позовів уповноваженого органу до суду щодо питань наданої Правилами компетенції у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
15. кількість виданих управління архітектури та містобудування Одеської міської ради, виконавчий орган Одеської міської ради (далі — Управління) повідомлень про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС або відмов у його видачі, видач паспортів, внесень у них змін, переоформлень, анулювання та/або продовжень строки їх дії, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
16. кількість зареєстрованих Управлінням та взятих на облік паспортів ТС;
17. кількість розроблених комплексних схем розміщення ТС та архітипів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
18. кількість заяв суб’єктів господарювання на право тимчасового користування місцем під розміщення ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
19. кількість висновків уповноваженого органу щодо можливості установки ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
20. кількість поданих суб’єктами господарювання заяв про намір встановити ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
21. кількість рішень Управління про відповідність або невідповідність будівельним нормам намірів розміщення ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
22. кількість заяв щодо оформлення паспорта у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
23. кількість письмових заяв суб’єктів господарювання щодо внесення змін до паспорта у частині ескізів фасадів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
24. кількість випадків призупинення дії паспорту Управлінням у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
25. кількість демонтованих ТС у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
26. кількість рішень та договорів на право тимчасового користування місцями для розташування елементів торгівлі, який укладається з Уповноваженим органом, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
27. кількість заяв про можливість розміщення елементів торгівлі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
28. кількість заходів контролю за дотриманням фізичними та юридичними особами вимог, встановлених законодавством у сфері встановлення, розміщення та експлуатації ТС та елементів торгівлі у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
29. кількість контрольних заходів за дотриманням Правил під час встановлення, розміщення та експлуатації ТС та елементів торгівлі в межах
м. Одеси у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
30. кількість письмових повідомлень суб’єктів господарювання Уповноваженому органу про виконання приписів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
31. кошторис витрат відповідного виконавчого органу Одеської міської ради, комунального підприємства Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради на виконання вимог регулювання та/або бюджетний розпис витрат на утримання відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради за 2016, 2017, 2018, 2019 роки.
З повагою,
команда громадської організації “Адвокаційний офіс”