Щодо створення електронної зали засідань Верховної Ради України
-
Від: Олександра
До: Верховна Рада України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Чи була завершена розробка проектно-кошторисної документації на об`єкт будівництва «Ремонт (реставраційний) зали пленарних засідань у будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 в Печерському районі міста Києва (пам’ятка архітектури місцевого значення № 184) з заміною системи електронного голосування та інтегрованих із нею підсистем, з використанням ID-картки народного депутата України».
2) Надати копію проектно-кошторисної документації на створення електронної зали засідань Верховної Ради України, як передбачено Стратегією електронного парламентаризму на 2018-2020 роки.
3) Надати інформацію щодо актуальних сроків введення в експлуатацію:
- системи електронного голосування та підрахунку голосів із забезпеченням функції персонального голосування з використанням ID-картки народного депутата України.
- впровадження системи інформаційно-аналітичного та документального супроводу пленарного засідання
- забезпечення мобільного робочого місця (планшет) народного депутата України у сесійній залі.
З повагою,
Олександра