Щодо відкритих торгів "канцелярське приладдя для закладів освіти" для відділу освіти Солом'янського р-ну м.Києва

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

28 серпня 2017 р управління освіти Солом'янського району м.Києва оголосило про відкриті торги на позицію "ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя для закладів освіти)"
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-0...

1) Чому закупівля даного канцелярського приладдя оголошується лише на початку навчального року, коли батьків школярів району вже змусять закупити більшість із вказаних позицій за власний кошт, а не влітку?

2) Вказати, які саме навчальні заклади подали клопотання про потребу в наступних позиціях канцелярського приладдя (вказати № навчального закладу та заявлену кількість), а саме:

- Книга обліку (зошит) (А4, 200 арк. лін.) - 10 шт
- Зошит (А4, лін., 48 арк.) - 20 шт
- Зошит А 4 (А4, кл.,48 арк.) -20 шт
- Точилка механічна - 3 шт
- Скріпки 50 мм - 30 щт
- Стрічковий коректор - 20 шт
- Папка для документів на блисківці - 10 шт
- Скоби для степлера № 23/10 - 5 шт
- Біндери 19 мм - 13 шт
- Біндери 32 мм - 13 шт
- Біндери 51 мм - 3 шт
- Стержні для кулькової ручки чорна - 100 шт
- Ручка масляна, синя - 50 шт
- Ручка масляна, чорна - 50 шт
- Стержні для авторучки сині - 200 шт
- Стержні гелеві для авторучки -5 шт
- Стержні гелеві для авторучки - 5 шт
- Ручка гелева автоматична - 10 шт
- Ручка чорна гелева - 50 щт
- Степлер № 10 - 10 шт
- Папка-конверт на кнопці - 60 шт
- Лоток для паперу вертикальний - 35 шт
- Лоток для паперу горизонтальний -15 шт
- Калькулятори - 10 шт
- Візитниця - 7 шт
- папка-планшет А4 - 5 шт
- Щоденник недатований А5 - 7 шт
- Блокнот - 65 шт
- Лупа - 13 шт
- Бумага для факса -5шт
- Серветки очищення оргтехніки універсальні - 5 шт
- Ручка кулькова автомат - 20 шт

3) Прошу надати копії клопотань/заявок директорів шкіл № 26 та 279 з переліком потрібної їм канцелярії на 2017-2018 н.р
.

З повагою,
Федорова Ганна

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

1 Attachment

Надсилаємо Вам лист у прикріпленому файлі.

Звертаємо Вашу увагу, що лист підписаний ЕЦП.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

Клець Олена,

1 Attachment

1 Attachment

--
З повагою Оксана Хмельницька

Fedorova An залишив коментар ()

виходячи з відповіді управління освіти Солом'янського району м.Києва оголосити про закупівлю канцелярії ДО початку навчального року заважало здійснення більш нагальних закупівель, адже дійсно, 6,8 т палива для самого РУО https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-0... та стільців на понад 50 тис.грн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-0... є набагато важливішими за крейду та ручки для потреб учнів та вчителів: