Щодо військового обліку
-
Від: Людмила
До: Міністерство оборони України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Щодо ведення військового обліку
Питання щодо вимог Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487, зі змінами (далі – ПОРЯДОК):
1). Третій абзац пункту 11: «Особи, відповідальні за ведення військового обліку (крім державних службовців), повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним для інспектора з військового обліку відповідно до національного класифікатора ДК 003:2010 “Класифікатор професій”.
В якому нормативному акті прописані ці кваліфікаційні вимоги?
2). Пункт 10: «... обов’язки щодо ведення військового обліку покладаються на особу служби персоналу...».
В разі відсутності відповідального (відпустка, хвороба, відрядження), коли в установі лише один працівник займається кадровою роботою і замінити його немає ким (на директора не можна покласти, адже контролювати та виконувати конкретну роботу не може один і той працівник), на кого покласти обов’язки за ведення військового обліку?
3). Пункт 12: «... Підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку, здійснюється не рідше 1 разу на 5 років».
Чи повинен тимчасово виконуючий обов’язки відповідального за ведення військового обліку теж проходити курси з підвищення кваліфікації? Якщо – так, то яким нормативним актом прописана ця вимога?
4). Пункт 88: «Облік та зберігання документів військового обліку, штампів, книг і журналів обліку результатів перевірки здійснюється відповідно до Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».
Згідно даної Типової інструкції реквізит підписувача складається з найменування посади особи, яка підписує документ, власного імені і ПРІЗВИЩА (великими буквами).
Чому в усіх бланках, зазначених в додатках ПОРЯДКУ, вказуються «ініціали (ініціал власного імені) та прізвище», адже це – порушення вимог Типової інструкції?
5). Пункт 4 Додатку 31: « Під час перевірки ... перевіряється:
... штатний розпис тощо); (абзац 2)
Які документи маються на увазі під словом «тощо»?
6). Що включає в себе «методологічне та методичне забезпечення заходів військового обліку»?
7). В особовій картці працівника (форма № П-2), затвердженій спільним наказом Держстату та Міноборони від 25.12.2009 № 495/656, є розділ ІІ «Відомості про військовий облік», який складається на підставі наданих працівником військово-облікових документів.
Чи потрібно наразі заповнювати цей розділ?
Чому до сьогодні цей розділ не втратив чинності, адже виходить дублювання облікових даних в особовій картці працівника та вимог ПОРЯДКУ?
8). 09.04.2024 я направила на адресу Генерального штабу запит. Станом на 25.07.2024 відповіді я не отримала, чим порушено адресатом статтю 20 закону України «Про звернення громадян».
Дякую.
З повагою,
Людмила
26.07.2024
Доброго дня!
ЗАПИТ ВІД 09.04.2024
Згідно вимог ПОРЯДКУ організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі – Порядок), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487, обов’язки за ведення військового обліку покладаються (з доплатою) на працівника служби персоналу, а в разі відсутності такого – на працівника, який веде кадрову роботу.
На час відсутності відповідального за ведення військового обліку (в разі лікарняного, відпустки, відрядження тощо) ця відповідальність має тимчасово покладатися на іншого працівника, хоча в самому Порядку цієї вимоги немає.
Якщо не буде такого наказу за тимчасове виконання обов’язків ведення військового обліку – штраф.
Якщо ведення військового обліку тимчасово покласти на працівника, в обов’язки якого не входить кадрова робота – теж штраф.
Надайте, будь ласка відповідь на питання:
- на кого покласти тимчасову відповідальність за ведення військового обліку, якщо в установі працює лише один працівник, в обов’язки якого входить ведення кадрового обліку (особливо на період, коли не буде ніякого «паперового» зв’язку ні з самими військовозобов’язаними, ні з ТЦК та СП)?
ЗАПИТ ВІД 25.07.2024
Питання щодо вимог Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487, зі змінами (далі – ПОРЯДОК):
1). Третій абзац пункту 11: «Особи, відповідальні за ведення військового обліку (крім державних службовців), повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним для інспектора з військового обліку відповідно до національного класифікатора ДК 003:2010 “Класифікатор професій”.
В якому нормативному акті прописані ці кваліфікаційні вимоги?
2). Пункт 10: «... обов’язки щодо ведення військового обліку покладаються на особу служби персоналу...».
В разі відсутності відповідального (відпустка, хвороба, відрядження), коли в установі лише один працівник займається кадровою роботою і замінити його немає ким (на директора не можна покласти, адже контролювати та виконувати конкретну роботу не може один і той працівник), на кого покласти обов’язки за ведення військового обліку?
3). Пункт 12: «... Підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку, здійснюється не рідше 1 разу на 5 років».
Чи повинен тимчасово виконуючий обов’язки відповідального за ведення військового обліку теж проходити курси з підвищення кваліфікації? Якщо – так, то яким нормативним актом прописана ця вимога?
4). Пункт 88: «Облік та зберігання документів військового обліку, штампів, книг і журналів обліку результатів перевірки здійснюється відповідно до Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».
Згідно даної Типової інструкції реквізит підписувача складається з найменування посади особи, яка підписує документ, власного імені і ПРІЗВИЩА (великими буквами).
Чому в усіх бланках, зазначених в додатках ПОРЯДКУ, вказуються «ініціали (ініціал власного імені) та прізвище», адже це – порушення вимог Типової інструкції?
5). Пункт 4 Додатку 31: « Під час перевірки ... перевіряється:
... штатний розпис тощо); (абзац 2)
Які документи маються на увазі під словом «тощо»?
6). Що включає в себе «методологічне та методичне забезпечення заходів військового обліку»?
7). В особовій картці працівника (форма № П-2), затвердженій спільним наказом Держстату та Міноборони від 25.12.2009 № 495/656, є розділ ІІ «Відомості про військовий облік», який складається на підставі наданих працівником військово-облікових документів.
Чи потрібно наразі заповнювати цей розділ?
Чому до сьогодні цей розділ не втратив чинності, адже виходить дублювання облікових даних в особовій картці працівника та вимог ПОРЯДКУ?
8). 09.04.2024 я направила на адресу Генерального штабу запит. Станом на 25.07.2024 відповіді я не отримала, чим порушено адресатом статтю 20 закону України «Про звернення громадян».
З повагою,
Людмила
2024-08-05 15:16, [Міністерство оборони України request email] написав:
Добрий день!
У статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон)
визначено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по
батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Також письмове
звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів
електронного зв’язку (електронне звернення).
З метою дотримання вимог, що висуваються до електронного звернення як
різновиду письмового, при його направленні заявник має долучати до нього
фотокопію, сканкопію, тощо свого звернення, засвідченого його особистим
підписом.
Ваше електронне звернення не відповідає вимогам статті 5 Закону.
На підставі статті 8 Закону письмове звернення не підписане автором
(авторами), а також таке з якого неможливо встановити авторство,
визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Ураховуючи зазначене, електронне звернення визнано анонімним та залишено
без розгляду.
Водночас інформуємо, що Ви маєте право повторно звернутися до
Міністерства оборони України з письмовим зверненням, оформленим
відповідно до вимог Закону.
З повагою
Управління по роботі зі зверненнями громадян
та доступу до публічної інформації