Щодо виконання посадовими особами Кремінської міської ради вимог ст.3 З.У. «Про запобігання корупції».

Олександр Андрєєв

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Дані щодо осіб ради , та осіб установ, засновником яких є рада ,на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» та які в період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 року повинні подати електронні декларації за 2017 рік (враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендує як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).
2.Копії рішень сесій Кремінської міської ради про затвердження структури, штатного розпису та загальної чисельності апарату ради (та копії рішень про внесення відповідних змін) за період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р.
3.Копії посадових та функціональних обов’язків міського голови, секретаря ради,першого заступника, заступника міського голови з фінансово-економічних питань, керуючого справами, начальника відділу адміністративних послуг, земельного відділу, відділу житлово-комунального господарства та будівництва, планово-фінансового відділу, відділу з військового обліку,завідувача сектору інвестиційної політики станом на 31.12.2017 р.
4.Копії рішень сесії Кремінської міської ради за період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р. про затвердження посадового окладу ,премії, надбавки за високі досягнення у праці,
надбавки за розробку проектів нормативно – правових актів у відсотках до посадового окладу міському голові, секретарю ради,першому заступнику, заступнику з фінансово-економічних питань, керуючому справами.
5.Копії рішень сесії Кремінської міської ради за період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р. (та копії рішень про внесення відповідних змін) про затвердження посадових окладів начальнику відділу адміністративних послуг, земельного відділу, відділу житлово-комунального господарства та будівництва, планово-фінансового відділу, відділу з військового обліку, завідувачу сектору інвестиційної політики.
6.Копії розпоряджень Кремінського міського голови за період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р. про затвердження премії, надбавки за високі досягнення у праці, надбавки за розробку проектів нормативно – правових актів начальнику відділу адміністративних послуг, земельного відділу, відділу житлово-комунального господарства та будівництва, планово-фінансового відділу, відділу з військового обліку, завідувачу сектору інвестиційної політики.
7.Штатні розписи установ, засновником яких є рада , станом на 01.01.2018 року,(зі змінами за період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р).
8.Копії розпоряджень Кремінського міського голови за період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р. про затвердження штатного розпису установ, засновником яких є рада.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Кремінська_міська_рада, Кремінська міська рада

1 Attachment

УКРАЇНА
КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр-т Дружби, 13, м. Кремінна, Луганської області, 92905
E-mail: [email address]
http://www.kremrada.gov.ua
тел. (06454)2-16-40, факс (06454) 2-16-44

Керівнику громадської організації «Кремінський Центр правової
інформації, консультації та допомоги «Колохорт»
Андрєєву О.В.
площа Красна, 20, м. Кремінна
Луганська область, Україна, 92905

У відповідь на ваш інформаційний запит від 19.03.2018 року щодо
виконання посадовими особами Кремінської міської ради вимог ст.3 Закону
України “Про запобігання корупції” повідомляємо, що відповідь потребує
пошуку серед значної кількості даних, а тому, відповідно до ч. 4 ст. 20
Закону України “Про доступ до публічної інформації”, відповідь буде Вам
надана протягом 20 робочих днів з дня отримання цього запиту.

Головний спеціаліст з юридичних питань А. Г. Редя

Кремінська_міська_рада, Кремінська міська рада

2 Attachments

УКРАЇНА
КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр-т Дружби, 13, м. Кремінна, Луганської області, 92905
E-mail: [email address]
http://www.kremrada.gov.ua
тел. (06454)2-16-40, факс (06454) 2-16-44
---

Керівнику громадської організації «Кремінський Центр правової
інформації, консультації та допомоги «Колохорт»
Андрєєву О.В.
площа Красна, 20, м. Кремінна
Луганська область, Україна, 92905
---

У відповідь на ваш інформаційний запит від 19.03.2018 року щодо
виконання посадовими особами Кремінської міської ради вимог ст.3 Закону
України “Про запобігання корупції” надаємо перелік посадових осіб та
депутатів Кремінської міської ради та підприємств, засновниками яких є
рада, які мають подавати декларації осіб, уповноважених на
функціонування функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік;
копії рішення Кремінської міської ради від 25.10.2017 року за №26/4 “Про
затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності
апарату ради та її виконавчих органів”; від 21.12.2017 року за №28/20
“Про затвердження штатного розпису апарату виконавчого комітету
Кремінської міської ради” (яким затверджені посадові оклади); від
21.12.2017 за №28/21 “Про затвердження Умов оплати праці, преміювання
та надання матеріальної допомоги працівникам апарату виконавчого
комітету Кремінської міської ради”; копії наявних функціональних
обов’язків.
Щодо штатних розписів установ, засновником яких є рада, то відповідні
документи надавались Вам у відповіді від 27.06.2017 за №03-06-02/1399 та
пізніше доданих документів за посиланням
https://dostup.pravda.com.ua/request/pov...
Ці штатні розписи є актуальними й на 01.01.2018 і не потребують
затвердження розпорядженнями міського голови.

Головний спеціаліст з юридичних питань А. Г. Редя