Щодо захисту прав споживачів у разі втрати чи пошкодження посилки
-
Від: Олена
До: Держпродспоживслужба -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Якщо посилку втратили чи пошкодили, то що повинен робити клієнт/до кого звертатися, щоб отримати компенсацію? Які документи потрібно мати, щоб розраховувати на відшкодування?
2) Чи можна отримати компенсацію реальної вартості посилки, якщо її оціночна вартість була занижена?
3) Якщо клієнт не згодний із розміром компенсації чи він її не отримав взагалі, то чи може він звернутися до Держпродспоживслужби, щоб її спеціалісти перевірили поштового оператора на предмет дотримання ЗУ «Про захист прав споживачів»?
4) Яку ще допомогу від служби можна отримати у цій ситуації?
З повагою,
Олена Скобцева
Це повідомлення згенеровано системою електронного обміну та не потребує
зворотної відповіді. Вам на електронну пошту, прийдуть файли та підписи до
них (p7s). Правильність підписання документа Ви зможете перевірити на
порталі: https://czo.gov.ua/verify



