Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Щодо захисту прав споживачів у разі втрати чи пошкодження посилки

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олена, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Якщо посилку втратили чи пошкодили, то що повинен робити клієнт/до кого звертатися, щоб отримати компенсацію? Які документи потрібно мати, щоб розраховувати на відшкодування?

2) Чи можна отримати компенсацію реальної вартості посилки, якщо її оціночна вартість була занижена?

3) Якщо клієнт не згодний із розміром компенсації чи він її не отримав взагалі, то чи може він звернутися до Держпродспоживслужби, щоб її спеціалісти перевірили поштового оператора на предмет дотримання ЗУ «Про захист прав споживачів»?

4) Яку ще допомогу від служби можна отримати у цій ситуації?

З повагою,

Олена Скобцева

Держпродспоживслужба

2 Attachments

Це повідомлення згенеровано системою електронного обміну та не потребує
зворотної відповіді. Вам на електронну пошту, прийдуть файли та підписи до
них (p7s). Правильність підписання документа Ви зможете перевірити на
порталі: https://czo.gov.ua/verify