Щодо закону про порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права
-
Від: Сергій
До: Верховна Рада України -
Честь маю!
Я Людина чоловік, із власним ім'ям Сергій та ім'ям по батькові Борисович з роду Шевченко, день народження 22.08.1990 року, місце народження місто Кіровоград (з липня місяця 2016 року перейменований на Кропивницький) в Кіровоградській області, республіка УРСР. На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, будь ласка, надайте мені наступний документ, чи інформацію:
- Належним чином завірену копію закону, який регламентує порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права, про який ідеться у 2 абзаці, 3 частини, статті 81 ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ, де передбачено, що, - Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.
- У разі відсутності відповідного закону, варто так і зазначити про це в відповіді.
У відповіді на мій запит укажіть, будь ласка, його реєстраційний номер.
Якщо цей запит має характер не вашої компетенції, будь ласка, перенаправте його по належності.
Також наголошую, що згідно з чинним законодавством, відповідь на запит я маю отримати не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Вами цього запиту.
З повагою,
Сергій Борисович з роду Шевченко,
Держава Республіка Україна.
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України