щодо заробітної плати А.Єрмака
Доброго дня!
Отримав від секретаріату по роботі з персоналом ДУС відповідь від 22.08.2022 № 07.4-12/86із-103, яким мені на запит щодо розміру виплаченої заробітної плати А.Єрмаку повідомлено про неможливість надання відповідної інформації через дію воєнного стану та відстрочення надання відповіді до його завершення.
У зв'язку з викладеним, враховуючі регулярні нарахування та виплати Керівнику Офісу Президента України А.Єрмаку заробітної плати та інших виплат, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. створену, задокументовану або наявну в ДУС або її структурних підрозділах інформацію, на підставі якої мені було повідомлено про неможливість надання запитуваної інформації про розмір виплаченої заробітної плати Керівнику Офісу Президента України А.Єрмаку;
2. скан-копію наказу, акту, протоколу або іншого документу, яким встановлено неможливість використання або отримання даних з бухгалтерської або іншої інформаційної системи, яка містить інформацію про розмір нарахованої і виплаченої заробітної плати Керівнику Офісу Президента України А.Єрмаку щомісячно починаючи з січня 2022 року;
3. при здійсненні нарахування без використання інформаційної системи - надати копію відповідного розрахункового листа (або іншого документа), який містить інформацію про розмір нарахованої та (або) виплаченої заробітної плати Керівнику Офісу Президента України А.Єрмаку щомісячно починаючи з січня 2022 року;
4. у разі відсутності будь-якої із переліку зазначеної вище інформації - прошу надати створену, задокументовану або наявну в ДУС або її структурних підрозділах інформацію щодо прийнятих нормативно-правових актів або управлінських рішень (постанова, наказ, доручення, порядок, положення тощо) стосовно визначеною процедури документування щомісячного нарахування заробітної плати Керівнику Офісу Президента України А.Єрмаку та (або) іншим працівникам Офісу Президента України за рахунок коштів державного бюджету України.
З повагою,
Семен Безпалий