щодо заробітної плати всіх працівників управління адміністративного забезпечення ГУ ПФУ в м. Києві
-
Від: Олександр
До: Пенсійний фонд України -
Доброго дня!
Листом Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві від 13.09.2021 №2600-0602-8/146057 надано відповідь на мій запит зареєстрований в Пенсійному фонді України 06.09.2021 за вх.990/11.
Проте, прошу звернути увагу, що файл в електронному вигляді містить інформацію, щодо нарахування заробітної плати лише 12 працівників Управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, ПОВТОРНО прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відомості нарахування заробітної плати за січень - серпень 2021 року (шляхом зазначення відповідної суми та виду виплат за кожен місяць окремо) ВСІХ працівників Управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, а саме:
-посадовий оклад,
-інформація про нараховану заробітну плату,
-матеріальну допомогу на оздоровлення,
-матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань,
-премії,
-надбавки,
-інші виплати.
Також прошу зазначити розмір сплачених податків, заробітну плату вказати з врахуванням податків та без податків.
Дані надати окремо по кожному працівнику із зазначенням П.І.Б.
Повторно, Прошу надати інформацію, щодо ВСІХ працівників Управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві в форматі таблиці EXEL, без додавання в архів та стиснення.
У разі ненадання або надання неповної інформації, залишаю за собою право на оскарження бездіяльності розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
З повагою,
Олександр