Щодо Заступника Голови з питань євроінтеграції АРМА Грігола Катамадзе
-
Від: Володимир БОГАТИР
До: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів -
Доброго дня!
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) — є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів діє на підставі Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» та Положення про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року Nº 613.
Грігол Катамадзе, 12.08.1961 року народження — є заступником голови Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) України з питань європейської інтеграції, призначеним 23 листопада 2023 року.
Питання прозорості діяльності Національного агентства та результатів його роботи — є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
✯ ✯ ✯
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
✯ ✯ ✯
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —
ПРОШУ:
(1) Надати скан-копію витягу з біографічної довідки, посадову інструкцію, заяву про призначення на посаду та наказу про призначення Грігола Катамадзе на посаду Заступника Голови з питань євроінтеграції АРМА.
(2) Надати інформацію та скан-копії документів (наказів про оголошення конкурсу та визначення переможця конкурсу, умови проведення конкурсу тощо) на зайняття вакантної посади заступника голови АРМА, щодо проведення конкурсу на зайняття посади категорії «А» згідно з якими було призначено Заступника Голови з питань євроінтеграції АРМА Грігола Катамадзе та надати скан-копії документів поданих ним для участі у конкурсі.
(3) Надати інформацію коли було припинено громадянство Грузії Заступником Голови з питань євроінтеграції АРМА Гріголом Катамадзе і надати скан-копії відповідних документів.
(4) Надати інформацію чи заявляв Грігол Катамадзе про потенційний, чи реальний конфлікт інтересів за час зайняття ним посади Заступника Голови АРМА, коли й у звʼязку з чим.
(5) Надати інформацію чи має доступ до державної таємниці, за якою формою і який період Заступник Голови з питань євроінтеграції АРМА Грігол Катамадзе.
(6) Надати інформацію чи поширюються на вказану особу обмеження прав у зв'язку з допуском та доступом до державної таємниці, а саме чи був він обмежений у праві виїзду на постійне місце проживання в іноземну державу до розсекречування відповідної інформації, з часу припинення ним діяльності, пов'язаної з державною таємницею та на який період.
(7) Надати скан-копію наказу про розподіл обов’язків між Головою та заступниками голови АРМА чинного на даний час.
З повагою,
Володимир БОГАТИР
--
З повагою
Національне агентство України з питань виявлення,
розшуку та управління активами,
одержаними від корупційних та інших злочинів
--
З повагою
Національне агентство України з питань виявлення,
розшуку та управління активами,
одержаними від корупційних та інших злочинів



