Шевченківськи ТЦК та СП місто Дніпро 28.05.2024 року

Доброго дня!

Оскільки не отримав відповідь в термін визначений законодавством України, стосовно свого запиту (режим доступу: https://dostup.org.ua/request/utochnienn...),

Відповідно до ст.19 Загальної декларації прав людини та ст.10 Конвенції
про захист прав людини і основоположних свобод (РИМ, 4.XI.1950 року) кожна
людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати
інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.
Право на доступ до офіційних документів юридично закріплює Конвенція
Тромсо (ратифікована Законом України №631-ІХ від 20.5.2020) – перший
обов’язковий міжнародний документ, який визнає право на доступ до офіційних
документів, якими володіють органи державної влади.
Відповідно до ст. 32 Конституції України кожний громадянин має право
знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування,
установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною таємницею
або іншою захищеною законом таємницею.
Згідно ч. 2 ст. 34 Конституції України кожен має право вільно збирати,
зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в
інший спосіб – на свій вибір.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про інформацію» (№2657-ХІІ,
чинний), кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного
одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації,
необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про інформацію» правовою
інформацією є будь-які відомості про право, його систему, джерела, реалізацію,
юридичні факти, правовідносини, правопорядок, правопорушення і боротьбу з
ними та їх профілактику тощо. А джерелами правової інформації є Конституція
України, інші законодавчі і підзаконні нормативно-правові акти, міжнародні
договори та угоди, норми і принципи міжнародного права, а також
ненормативні правові акти, повідомлення засобів масової інформації, публічні
виступи, інші джерела інформації з правових питань.
Згідно з ст.19 Конституції України органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобовязані діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
України та законами України.
Пунктом 6 частини першої статті 14 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (Документ 2939-VI, чинний) передбачено прямою
нормою, що розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та
повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та
об'єктивність наданої інформації.
Зміст того, що слід розуміти під офіційними документами розкривається
у ст. 358 Кримінального кодексу України, а саме – це документи, що містять
зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка посвідчує певні
події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки
правового характеру, чи може бути використана як документи – докази у
правозастосовній діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються
повноваженими (компетентними) особами юридичних осіб незалежно від
форми власності, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи
службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види
документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять
передбачені законом реквізити.
Користуючись вищенаведеними правовими нормами, даний запит на
інформацію являється реалізацією мого права на доступ до публічної
інформації, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Субʼєкт права ШЕВЕНКІВСЬКИЙ РАЙОНнИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ в місті Дніпро, здійснює свою діяльність із ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ
09546924, що означає, що він повинен бути зареєстрований в Єдиному
державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та
громадських формувань.
Відповідно до відомостей "Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб-підприємців та громадських формувань МІНІСТЕРСТВА
ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ" (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-...) станом на
28.05.2024р. з ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ 09546924 відсутні відомості
щодо юридичної особи Шевченківський ТЦК та СП.

Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України (435-15) основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України (далі Кодекс).
Згідно зі статтею 80 Кодексу (435-15) юридичною особою є організація,
створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Види юридичних осіб визначено статтею 81 Кодексу (435-15), відповідно
до якої юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на
юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих
документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа публічного
права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної
влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого
самоврядування. Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб
публічного права встановлюються Конституцією України та законом.

Згідно з частиною четвертою статті 87 Кодексу (435-15) юридична особа
вважається створеною з дня її державної реєстрації.
При цьому, в статті 89 цього Кодексу (435-15) зазначено, що юридична
особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані
державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого
для загального знайомлення.
На даний час Законом, що регулює відносини, які виникають у сфері
державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, є
(згідно із преамбулою цього Закону) Закон України "Про державну реєстрацію
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (755-15) (Закон про
реєстрацію).
Відповідно до статті 3 Закону про реєстрацію дія цього Закону (755-15)
поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від
організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також
фізичних осіб - підприємців.

До листопада 2020 року органами місцевого військового управління
України були військові комісаріати.

Реформа щодо переформування військових комісаріатів в територіальні
центри комплектування та соціальної підтримки (далі – ТЦК та СП або
ТЦКСП) розпочалася із пілотного проекту щодо створення ТЦК та СП на базі
військкоматів від 1 серпня 2017 року в Чернігівської області на підставі
Постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 року № 492-р «Про
реалізацію пілотного проекту щодо утворення територіального центру
комплектування та соціальної підтримки» (Документ 492-2017-р, чинний,
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/492-...).

Відповідно до відомостей офіційного веб-сайту Міністерства Оборони
України від 26 квітня 2018, 15:04 ( ID: 40176) Степан Полторак затвердив План
створення на базі військових комісаріатів територіальних центрів
комплектування та соціальної підтримки. Проте реформи законодавства, яке б
регулювало поряд створення ТЦК та СП на той час проведено не було.

З початку 2019 року ТЦК та СП функціонують вже в чотирьох областях –
Дніпропетровській, Одеській, Рівненський та Чернігівській, а з листопада 2020-
го вже з'явилися в усіх.

Юридичні підстави діяльності ТЦК та СП після закінчення пілотного
проекту мали б бути закріплені у законопроекті №9285 від 09.11.2018 р., який
був відхилений Верховною Радою України ще в лютому 2019 р.

Відповідно до пункту 1 ПОЛОЖЕННЯ про територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки, затвердженого ПОСТАНОВОЮ КМУ
від 23 лютого 2022 р. № 154 (Документ 154-2022-п, чинний) Територіальні
центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового
управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового
обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Відповідно до вищезазначего пункту, територіальні центри комплектування та
соціальної підтримки утворюються, ліквідуються, реорганізовуються
Міноборони.

Враховуючи вищенаведене, надайте наступну інформацію:

1. Наказ або інший документ Міноборони, який створює Шевченківський районний ТЦК та СП (у місті Дніпро);

2. Наказ або інший документ Міноборони, який уповноважує юридичну
особу Шевченківський районний ТЦК та СП (у місті Дніпро) виконувати функції
територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

3. Розпорядчий акт Президента України, органу державної влади, органу
влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування про
створення юридичної особи публічного права Шевченківський районний ТЦК та СП (у місті Дніпро).

4. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб
- підприємців та громадських формувань, що містить відомості про юридичну
особу Шевченківський районний ТЦК та СП (у місті Дніпро);

5. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб
- підприємців та громадських формувань, що містить відомості про юридичну
особу з ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ 09546924.

У випадку, якщо з якихось причин неможливо надати змістовну відповідь
по суті запиту – письмово вказати причину та перенаправити запит за
належністю відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної
інформації», до розпорядника зазначеної інформації.

У разі, якщо запитувана інформація належить до інформації з обмеженим
доступом (відповідно до ст.ст. 6, 9 Закону України «Про доступ до публічної
інформації»), а саме є конфіденційною, службовою або таємною, то протягом
п'ятиденного строку надати інформацію про те, з яких підстав ця інформація
віднесена до:
а) конфіденційної інформації, а саме вказати якою фізичною або юри-
дичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, обмежено доступ до
інформації цього запиту;
б) таємної інформації, а саме яку шкоду особі, суспільству і державі може
завдати оприлюднення інформації цього запиту;
в) службової інформації:
1) внутрівідомчої службової кореспонденції, доповідної записки чи
рекомендації, пов'язаної з розробкою напряму діяльності установи або
здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної
влади, процесом прийняття рішень і передують публічному
обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібраної в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної
діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної
таємниці.

У разі, якщо запитувана інформація є конфіденційною, службовою або
таємною, то протягом п'ятиденного строку надати інформацію про те, з яких
підстав здійснено обмеження доступу до цієї інформації, а саме яким чином
надання копії може завдати шкоду (вказати по кожному пункту):
1) національній безпеці, територіальній цілісності;
2) громадському порядку та викликати заворушення чи злочини;
3) охороні здоров'я населення;
4) репутації або правам інших людей;
5) безпеці інформації, одержаної конфіденційно;
6) авторитету і неупередженості правосуддя;

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь –
письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за
належністю, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної
інформації», до розпорядника відповідної інформації та повідомити про це
мені.

Згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих
днів з дня отримання запиту.

З повагою, людина, громадянин України

Іван

Міністерство оборони України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Доброго дня!

Шановні уповноважені особи МОУ, Ви порушуєте ЗУ "Про доступ до публічної інформації"!

Я запитував, виписку, фотокопію готового документу!

З повагою,

Іван