Школа 120 м.Києва. Запит
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. звернення від сзош 120 на фінансування закладу на 2016 - 2017 рр. Відповідь надійшла у нерозбірливому та нечіткому форматі(нічого неможно розібрати).Прошу надіслати повторно у чіткому та розбірливому форматі
2. звернення від сзош 120 на фінансування закладу на 2017 - 2018 рр (розбірливо!)
3. штатний розпис працівників зош 120
Додатково прошу надати відповіді на наступні питання:
4. На яких підставах Благодійний фонд «Підтримка дітям» має право винаймати приміщення у школі 120? Чи дозволено взагалі знаходження будь-яких організацій в приміщенні школи?
5. Станом на 13.10.17 р. інформація про Благодійний фонд «Підтримка дітям» з проектом фінансових потреб та реквізитами для сплати внесків досі висить в холі школи. Чи не суперечить це наказу №930 від 03.10.17 р.?
6. Прошу дати роз’яснення, чому адміністрація сзош 120 Дніпровського району м.Києва перекладає вирішення організаційно-господарських питань (таких, як заправка вогнегасників, облаштування та ремонт фонтанчиків, ремонт актової зали тощо) на батьків, оскільки начебто на вирішення цих питань нема коштів. Це не відповідає дійсності, оскільки, у 2017 році з Державного бюджету України на сферу освіти передбачено 93 101 041,6 тис. гривень, що становить 3,6% ВВП, з яких кошти головних розпорядників коштів становлять 40 248 473,6 тис. гривень (за загальним фондом 27 437 963,8) та обсяг освітньої субвенції місцевим бюджетам — 52 852 568,0 тис. гривень. Згідно Проекту «Покращення умов освіти», Районне управління освіти є балансоутримувачем всіх навчальних закладів, що йому підпорядковуються. Таким чином, фінансування всіх фінансових питань повинно проводитись через РУО, а не силами батьківської ради школи.
7. Наскільки законними є проведення під час занять в школі вистав та цирків за готівковий кошт батьків? Чи не є це порушенням п.5 статті 53 Закону України Про освіту: «Залучення здобувачів освіти під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України» та Податкового кодексу України, адже чеки організаторами не видаються, тобто школа приймає участь у тіньовому обороті готівки?
8. Починаючи з 8-го класу, діти вимушені прибирати класні приміщення. Чи входить це в обов’язки технічних працівників? Чи не порушує ст. 43 Конституції України, що говорить: «Використання примусової праці забороняється» та Постанову КМ від 27.08.2010 р. N 778 Про затвердження Положення про загальноосвітній заклад, п.49 «Залучення учнів до видів діяльності, не передбачених навчальною програмою та робочим навчальним планом закладу, дозволяється лише за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють»?
Починаючи з 5-го класу, діти мають чергувати в їдальні школи. Якщо їдальня - це комерційна структура, то чому до праці залучають школярів, ще й під час уроків? Чи не є це прямим порушенням вищезазначених норм законодавства та закону України «Про охорону дитинства»?
З повагою,
Анна Дмитрівна Кунцова
Доброго дня! Я так і не отримала копії документів, які були вказані в пунктах 1-3 даного запиту. Чекаю!
З повагою,
Анна Дмитрівна Кунцова