Штатний розпис міністерства та зарплата міністра у 2015 році
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) штатний розпис вашого міністерства з переліком посад і розмірів посадових окладів;
2) розмір зарплати міністра у 2015 році по кожному місяцю з урахуванням усіх надбавок та доплат.
З повагою,
Аліна Дяченко
Проміжний лист - повідомлення про оплату.
2016-01-12 16:49 GMT+02:00 Аліна Дяченко
<[1][FOI #8317 email]>:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) штатний розпис вашого міністерства з переліком посад і розмірів
посадових окладів;
2) розмір зарплати міністра у 2015 році по кожному місяцю з урахуванням
усіх надбавок та доплат.
З повагою,
Аліна Дяченко
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою на
адресу [2][FOI #8317 email]
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------
References
Visible links
1. mailto:[FOI #8317 email]
2. mailto:[email address]
Доброго дня!
Дуже дякую за пропозицію оплатити відповідь на мій запит, однак плата за електронну скан-копію документів законодавством України не передбачена.
Прошу надіслати на електронну скриньку відповідь на запит в електронному вигляді, як це зробили інші 15 міністерств.
Також рекомендую ознайомитись з позицією Уповноваженого з прав людини з цього приводу:
Подання Уповноваженого з прав людини за скаргою Кондрушенка І.М., адресоване виконавчому комітету Броварської міської ради Київської області (щодо безоплатного надання сканованих копій документів).
Броварському міському голові Сапожку І.В.
ПОДАННЯ Шановний Ігоре Васильовичу!
До мене 14 січня 2015 року звернулась Громадська організація «Всеукраїнське об’єднання «Незламність» в особі голови Кондрушенка І.М. (далі – скаржник) зі скаргою щодо порушення виконавчим комітетом Броварської міської ради Київської області (далі – міська рада) права на доступ до публічної інформації.
Як вбачається зі скарги та доданих до неї матеріалів, 23 грудня 2014 р. скаржник звернувся до міської ради із запитом про доступ до публічної інформації щодо надання копій чинного Положення про порядок передачі в оренду комунального майна територіальної громади м. Бровари та Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна територіальної громади м. Бровари. Інформацію просив надати в електронному вигляді на електронну адресу.
Листами від 29 грудня 2014 р. № 04-01/482, № 04-01/480 за Вашим підписом заявника повідомлено, що задоволення запиту передбачає виготовлення копії документів обсягом більш як 10 сторінок, і він має відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк відповідно до рішення виконавчого комітету від 24 червня 2014 р. № 334 «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання та друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядок відшкодування цих витрат».
З огляду на вказане звертаю увагу на наступне.
Відповідно до частини другої статті 7 Закону України «Про інформацію» ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом.
Рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 24 червня 2014 р. № 334 «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання та друк документів, що надаються за запитами на інформацію та порядок відшкодування цих витрат» передбачено, що витрати містять такі складові: час, що використовується на копіювання однієї сторінки, заробітна плата, нарахування на заробітну плату, витратні матеріали (папір, тонер (картридж), електроенергія, знос засобу копіювання (друку). Водночас, ні законом, ні вищезазначеним рішенням не передбачено відшкодування за надання інформації в електронному вигляді та за сканування документів.
Відтак, відшкодування витрат на сканування документів для їх надання у формі, що вимагав заявник, не передбачено чинним законодавством України.
Відповідно, відмова у наданні скаржнику копій запитуваних документів, у зв’язку з тим, що задоволення запиту передбачає виготовлення копії документів обсягом більш як 10 сторінок, і запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк, є необґрунтованою.
Враховуючи вищевикладене, з метою здійснення парламентського контролю за додержанням права на доступ до публічної інформації, керуючись статтею 101 Конституції України, статтями 13-15, 22 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» та статтею 17 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати Громадській організації «Всеукраїнське об’єднання «Незламність» в особі голови Кондрушенка І.М. запитувану інформацію з урахуванням наданого роз’яснення та вимог Закону.
Про вжиті заходи прошу повідомити невідкладно.
З повагою Валерія Лутковська
Шановна пані Аліно! На Ваш запит до Відділу по роботі з громадянами та
доступу до публічної інформації МО України надані копії, зазначеного у
запиті, документу.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України "Про доступ до
публічної інформації" у разі якщо задоволення запиту на інформацію
передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок,
запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та
друк.
2016-01-27 17:49 GMT+02:00 Аліна Дяченко
<[1][FOI #8317 email]>:
Доброго дня!
Дуже дякую за пропозицію оплатити відповідь на мій запит, однак плата за
електронну скан-копію документів законодавством України не передбачена.
Прошу надіслати на електронну скриньку відповідь на запит в електронному
вигляді, як це зробили інші 15 міністерств.
Також рекомендую ознайомитись з позицією Уповноваженого з прав людини з
цього приводу:
Подання Уповноваженого з прав людини за скаргою Кондрушенка І.М.,
адресоване виконавчому комітету Броварської міської ради Київської
області (щодо безоплатного надання сканованих копій документів).
Броварському міському голові Сапожку І.В.
ПОДАННЯ Шановний Ігоре Васильовичу!
До мене 14 січня 2015 року звернулась Громадська організація
«Всеукраїнське об’єднання «Незламність» в особі голови Кондрушенка І.М.
(далі – скаржник) зі скаргою щодо порушення виконавчим комітетом
Броварської міської ради Київської області (далі – міська рада) права на
доступ до публічної інформації.
Як вбачається зі скарги та доданих до неї матеріалів, 23 грудня 2014 р.
скаржник звернувся до міської ради із запитом про доступ до публічної
інформації щодо надання копій чинного Положення про порядок передачі в
оренду комунального майна територіальної громади м. Бровари та Методики
розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна
територіальної громади м. Бровари. Інформацію просив надати в
електронному вигляді на електронну адресу.
Листами від 29 грудня 2014 р. № 04-01/482, № 04-01/480 за Вашим підписом
заявника повідомлено, що задоволення запиту передбачає виготовлення
копії документів обсягом більш як 10 сторінок, і він має відшкодувати
фактичні витрати на копіювання та друк відповідно до рішення виконавчого
комітету від 24 червня 2014 р. № 334 «Про затвердження розміру фактичних
витрат на копіювання та друк документів, що надаються за запитами на
інформацію, та порядок відшкодування цих витрат».
З огляду на вказане звертаю увагу на наступне.
Відповідно до частини другої статті 7 Закону України «Про інформацію»
ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання
інформації, за винятком випадків, передбачених законом.
Рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області
від 24 червня 2014 р. № 334 «Про затвердження розміру фактичних витрат
на копіювання та друк документів, що надаються за запитами на інформацію
та порядок відшкодування цих витрат» передбачено, що витрати містять
такі складові: час, що використовується на копіювання однієї сторінки,
заробітна плата, нарахування на заробітну плату, витратні матеріали
(папір, тонер (картридж), електроенергія, знос засобу копіювання
(друку). Водночас, ні законом, ні вищезазначеним рішенням не передбачено
відшкодування за надання інформації в електронному вигляді та за
сканування документів.
Відтак, відшкодування витрат на сканування документів для їх надання у
формі, що вимагав заявник, не передбачено чинним законодавством України.
Відповідно, відмова у наданні скаржнику копій запитуваних документів, у
зв’язку з тим, що задоволення запиту передбачає виготовлення копії
документів обсягом більш як 10 сторінок, і запитувач зобов’язаний
відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк, є необґрунтованою.
Враховуючи вищевикладене, з метою здійснення парламентського контролю за
додержанням права на доступ до публічної інформації, керуючись статтею
101 Конституції України, статтями 13-15, 22 Закону України «Про
Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» та статтею 17
Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати
Громадській організації «Всеукраїнське об’єднання «Незламність» в особі
голови Кондрушенка І.М. запитувану інформацію з урахуванням наданого
роз’яснення та вимог Закону.
Про вжиті заходи прошу повідомити невідкладно.
З повагою Валерія Лутковська