Скарга на порушення органу ДМС України
Доброго дня!
Співробітники Царичанського підрозділу 1261 ДМС допустили ряд помилок при оформленні id карти моєї доньки. З огляду на те, що помилкові дані відображені в самій id картці і в демографічному реєстрі, немає можливості оформити їй закордонний паспорт у встановлені терміни. Виходячи з цього моїй доньці доведеться змістити або навіть відкласти виїзд за межі України на відпочинок. Також раніше в даному підрозділі оформляла закордонний паспорт у вигляді картки за прискореною процедурою і моя дружина. Їй зробили неправильно фото і термін видачі паспорта затримали, їй довелося терміново відкривати візу, щоб вчасно виїхати за межі України. У підсумку ми зазнали втрат в різниці вартості паспорта який потім в результаті не знадобився (так як у неї був закордонний паспорт у вигляді книжки) і в замовленої додатково візі.
Офіційно оформлена скарга з персональними данними була надіслана на указану адресу [email address] з повідомленням гол. спеціалісту Рябова Н.В. [email address]. Результат - нульовий.
Висновок: ДМС України може будь робити помилки де завгодно і це не карається.
Алексей залишив коментар ()
На скаргу була дана стандартна відписка у стилі "що ви не додали свої персональні данні" та інше. Але, парадокс, відповідь пришла на мою іншу електронну скриньку з якої я їм відправил свої персональні данні.
Паспорт моєї донькі переробили в іншому підрозділі за мої гроші (так як вона в 14 років не помітила правильність написання назви міста і поставила свій підпис) і тільки на 4 роки (так як їй не виповнилось 18 років). Так все вірно, згідно Постанови КМУ №302 от 25.03.2015р., але куди дивився 'безрукий' співробітник підрозділу, роблячи паспорт і чому я повинен нести витрати на виправлення чужих помилок?
Алексей залишив коментар ()
Скарга розглянута, будуть виконані необхідні дії до співробітників Царичанського підрозділу.