Слідчі і прокурори надають фальсифіковану інформацію щодо передачі "майнових прав" на держ.майно в суді.
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Копію ознайомлення державних службовців НАБУ з фальсифікованими даними, наданими в судовому засіданні групою прокурорів та слідчих щодо передачі у 2010 році в КМДА від ДП "УСТФ "Укртелефільм" не квартир, як зазначено в АКТІ !!!! а майнових прав на квартири !!!!! та щодо передачі 5 відсотків площ від своєї частки.... але завжди і всюди Аніщенко волав що 28 квартир які він передав КМДА - 5 відсотків від загальної житлової площі будинку. Надаю копію ухвали:права № 752/12167/18
Провадження № 1-кс/752/4933/18
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
20.06.2018 року Голосіївський районний суд міста Києва
у складі слідчого судді - Шкірай М.І.
за участю секретаря - Кравченко В.А.
розглянувши матеріали клопотання прокурора відділу прокуратури міста Києва Ладного Івана Олександра про тимчасовий доступ до речей та документів внесене в кримінальному провадженні № 42018100000000258 від 13.03.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчий суддя -
Встановив
В провадження слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло вказане клопотання, в якому прокурор просив надати тимчасовий доступ до речей і документів.
Клопотання обґрунтовано тим, що відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві, що розташований по вул. Антоновича, 114, що в Голосіївському районі м. Києва, проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 13.03.2018 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018100000000258, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
В ході проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні встановлено, що службові особи Державного підприємства "Українська студія телевізійних фільмів "Укртелефільм" (далі - ДП "УСТФ "Укртелефільм"), діючи в інтересах службових осіб ТОВ "Лодокс", вчинили зловживання своїм службовим становищем, що завдало значної шкоди державі у вигляді вибуття нерухомого майна, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Туманяна, 15А, вартістю 30 млн. грн. із державної власності.
Так, 30.01.2004 ДП «УСТФ «УТФ» уклало договір про спільну діяльність без створення юридичної особи із ЗАТ «Міжнародна інвестиційна компанія «Інтерінвестсервіс», в результаті виконання якого збудовано адміністративно-житловий комплекс на території розташування державного підприємства за адресою: м. Київ, вул. О. Туманяна, 15А.
Відповідно до умов зазначеного договору, розподіл часток спільної власності ДП «УСТФ «УТФ» та ЗАТ «Міжнародна інвестиційна компанія «Інтерінвестсервіс» зафіксовано у пропорції 13,5% та 86,5% відповідно, із обов'язком передачі 5% загальної площі кожною зі сторін київській міській владі.
Згідно умов договору, акту розподілу квартир від 11.10.2005, акту розподілу квартир від 24.02.2009, порівняльної відомості від 26.06.2013, ДП «УСТФ «УТФ» набуло у власність 80 квартир загальною площею 8525,5м2 та нежитлові приміщення загальною площею 992,09м2.
У подальшому, ДП «УСТФ «УТФ» передало у власність міської влади майнові права на 28 квартир, та керуючись отриманим погодженням органу управління - Державного комітету телебачення та радіомовлення України на відчуження майнових прав від 30.12.2010 №7433/29/12, протягом 2009-2013 років реалізувало 28 квартир на комерційній основі.
Разом з тим, у серпні 2016 року невстановлені особи, на підставі заочного рішення Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 16.08.2016 у справі №202/5056/16, здійснили "рейдерське" захоплення вищезазначених об'єктів нерухомості, переоформивши права власності на нерухоме майно з державного підприємства на підконтрольні суб'єкти господарської діяльності - ТОВ "Девеловпмент Трейд", ТОВ "Рітейл сервіс ЛТД", ТОВ "ФК "Еверест". У зв'язку із вказаним, протягом 2016-2018 років ДП «УСТФ «УТФ» проводило судово-претензійну роботу, внаслідок чого ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13.03.2018 у справі 826/14436/16, постановою Верховного суду України від 28.02.2018 у справі №910/16894/16, право власності ДП «УСТФ «УТФ» за вказаними об'єктами нерухомості було поновлено.
Разом з тим, 12.06.2017 генеральний директор ДП «УСТФ «УТФ» ОСОБА_2, зловживаючи службовим становищем та власними повноваженнями, закріпленими у статуті ДП «УСТФ «УТФ» від 16.05.2001, контракті з органом управління від 25.07.2016 №222, уклав з ТОВ «Лодокс» (код ЄРПОУ 39857059) договір купівлі-продажу майнових прав №28/1-13 загальною вартістю 13 500 000грн на продаж державної власності - майнових прав на нерухоме майно за адресою: м. Київ, вул. О. Туманяна, 15А.
Згідно умов вказаного договору, ОСОБА_2 відчужив на користь ТОВ «Лодокс» 24 житлових приміщення (квартири №№1, 3, 25, 29, 65, 138, 162, 172, 235, 237, 249, 281, 291, 299, 308, 323, 324, 332, 359, 380, 396, 419, 427, 527) загальною площею 2704,2м2, 7 нежитлових приміщень (№№643, 644, 645, 649, 651, 652, 653) та 36 паркомісць (№№131, 132, 133, 134, 136, 138, 139, 157, 158, 165, 166, 167, 201, 202, 203, 204, 205, 210, 220, 222, 223, 230, 234, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 245, 247, 248, 254, 256, 258, 260).
При цьому, вартість майнових прав, що є фактично вартістю нерухомого майна, згідно договору з ТОВ «Лодокс» була значно занижена, оскільки балансова вартість була сформована у травні 2016 року і обліковувалась на балансовому рахунку ДП «УСТФ «УТФ» на суму 42 482 501грн без ПДВ. Вказана вартість сформована на підставі звіту про незалежну оцінку майнових прав на нерухомість від 31.01.2016, який на замовлення державного підприємства підготував суб'єкт оціночної діяльності ТОВ «Фінансова будівельна компанія «ФІСКО» (код ЄДРПОУ 38688160, сертифікат ФДМУ суб'єкта оціночної діяльності №16179/14 від 24.03.2014). Згідно вказаної оцінки, вартість належного ДП «УСТФ «УТФ» майна загальною площею 3 696,29м2 оцінена на суму 42 482 501 грн. без ПДВ, зокрема житлові приміщення (квартири №№1, 3, 25, 29, 65, 138, 162, 172, 235, 237, 249, 281, 291, 299, 308, 323, 324, 332, 359, 380, 396, 419, 427, 527) загальною площею 2704,2м2 оцінені в 30 484 889грн, тобто 11 273грн за м2, а нежитлові приміщення загальною площею 992,09м2 оцінені в 11 997 612грн, тобто 12 093,27грн за м2.
Крім того, ОСОБА_2 та інші службові особи державного підприємства, перед укладенням договору з ТОВ «Лодокс», попри вчинення значного господарського зобов'язання, не звернулись до органу управління - Державного комітету телебачення та радіомовлення України за погодженням на укладання вищезазначеного договору, чим порушили положення Закону України «Про управління державною власністю».
Відразу після укладання вказаного договору, ОСОБА_2 звільнився з ДП «УСТФ «УТФ», а на його посаду 20.06.2017 був призначений ОСОБА_3, який 19.12.2017, також діючи в порушення Закону України «Про управління об'єктами державної власності», зловживаючи службовим становищем та власними повноваженнями, закріпленими у статуті ДП «УСТФ «УТФ» від 16.05.2001, контракті з органом управління від 20.06.2017 №225, без отримання обов'язкової згоди Державного комітету телебачення та радіомовлення України на вчинення значного господарського зобов'язання, уклав додаткову угоду №1 до вищевказаного договору, згідно якої вартість об'єктів державної власності переоцінена у розмірі 14 500 000грн. Того ж дня, ОСОБА_3 передав майнові права (фактично право власності) на вищезазначені об'єкти нерухомості ТОВ «Лодокс» згідно акту приймання-передачі від 19.12.2017 № 1.
При цьому, у зв'язку з відчуження об'єктів нерухомості державної власності без проведення незалежної оцінки визначення вартості майнових прав, з метою надання ознак легальності власних дій, ОСОБА_3 у період після 25.12.2017 долучив до матеріалів угоди з ТОВ «Лодокс» звіт про оцінку майнових прав на адміністративно-житловий комплекс №171210-1 від 10.12.2017, виконаний ТОВ «Аналітичний центр Дробнова» (код ЄДРПОУ 41280392, сертифікат суб'єкта оціночної діяльності від 24.05.2017 №465/17), що на його переконання мав слугувати обґрунтуванням встановлення заниженої вартості майнових прав на нерухоме майно.
Згідно вказаного звіту, суб'єкт оціночної діяльності визначив вартість майнових прав на об'єкти нерухомості загальною площею 3 888,7 кв.м. лише у розмірі 14 000 000грн без ПДВ, зокрема житлові приміщення (квартири №№1, 3, 25, 29, 65, 138, 162, 172, 235, 237, 249, 281, 291, 299, 308, 323, 324, 332, 359, 380, 396, 419, 427, 527) загальною площею 2704,2м2 оцінені в 8 413 376грн, тобто 3 111 грн. за м2, нежитлові приміщення загальною площею 680,5м2 оцінені в 3 536 405грн, тобто 5 196грн за м2, машиномісця місця загальною площею 504м2 оцінені в 2 050 219 грн., тобто 4 068грн за м2.
При цьому, оцінювач ОСОБА_4 при складані звіту допустив чисельні порушення, що призвело до істотного заниження вартості об'єктів оцінки по зрівнянню з фактичною ринковою вартістю на суму понад 30 млн. грн. Крім того, відповідно до долучених до звіту додатків, на підставі яких проводилась оцінка, зафіксовано, що звіт виготовлений не 10.12.2017, а після 25.12.2017.
В подальшому, 26.01.2018 ТОВ «Лодокс» зареєструвало право власності на житлові об'єкти нерухомості (квартири №№308, 323, 324, 332, 359, 380, 396, 419, 427, 527), 01.02.2017 на нежитлове приміщення №649, після чого 29.01.2018 та 02.02.2018 відповідно реалізувало нерухомість згідно договорів купівлі-продажу пов'язаним особам.
Крім того, встановлено протиправний механізм виведення з державної власності балансового майна ДП «УСТФ «УТФ» з порушеннями законних процедур за заниженими цінами.
Зокрема, встановлено, що засновником та органом управління ДП «УСТФ «УТФ» є Державний комітет телебачення та радіомовлення України (далі - ДКТРУ). Згідно з рішенням Виконавчого комітету Київської міської Ради депутатів трудящих від 31.03.1959 №484, Комітету радіомовлення і телебачення при Раді Міністрів УРСР (правонаступник - ДКТРУ) відведено земельну ділянку площею близько 6 га для будівництва споруд телевізійно-кінозйомочного комплексу в Дарницькому районі за адресою: м. Київ, вул. Бобровицька 15 (перейменована на вул. Ованеса Туманяна).
Згідно з листом Департаменту земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації від 23.02.2018 №057024-4403, земельна ділянка площею 2,6649 га на вул. Ованеса Туманяна, 15 (код 63:018:0004) обліковується за ДП «УСТФ «УТФ» на підставі технічного звіту по встановленню зовнішніх меж землекористування.
У подальшому, за вказаною адресою збудовано цілісний майновий комплекс «Українська студія телевізійних фільмів», який складається із виробничих та допоміжних будівель та споруд загальною площею 11110 м2, зокрема адміністративно-студійний корпус площею 4646,9 м2, цех декоративно-технічних споруд площею 727,6 м2, апаратно-студійний блок кольорового телебачення з перехідною галереєю площею 5553,5 м2, фільмосховище площею 248,7 м2.
Вказані об'єкти державної власності органом управління закріплені та передані ДП «УСТФ «УТФ» на праві повного господарського відання у відповідності до ст. 37 ЗУ «Про власність», що відображено у Єдиному реєстрі об'єктів державної власності Фонду державного майна України.
Разом з тим, 05.10.2017 генеральний директор ДП «УСТФ «УТФ» ОСОБА_3 без погодження ДКТРУ на вчинення значного господарського зобов'язання, уклав інвестиційну угоду №5-10/17Д «Про інвестування в реалізацію проекту будівництва комплексу у складі об'єктів житлового та громадського призначення за адресою: м. Київ, вул. О. Туманяна, 15» із директором ТОВ «БК «Укрінвестцентр» (код ЄДРПОУ 38424454) ОСОБА_7
Згідно з умовами договору, ТОВ «БК Укрінвестцентр» отримало право на використання земельної ділянки площею 26 648,88 м2 (код ділянки 63:018:004, м. Київ, вул. О. Туманяна, 15) та цілісний майновий комплекс у складі об'єктів державної власності загальною площею 11110 м2 з метою будівництва житлово-адміністративного комплексу. При цьому, ТОВ «БК «Укрінвестцентр» отримало право зміни цільового призначення земельної ділянки для будівництва житлового комплексу, а також реконструкції та знесення будівель і споруд, що перебувають на балансі державного підприємства.
У свою чергу, ТОВ «БК Укрінвестцентр» в якості інвестиції зобов'язалось внести 6,4 млн. грн., які повинні використовуватись ДП «УСТФ «УТФ» для фінансування витрат на реалізацію проекту (плату за земельну ділянку, складання землевпорядної документації, ДПТ, оцінки, технічної інвентаризації тощо), а також в подальшому передати державному підприємству майнові права на житлові та нежитлові приміщення загальною площею від 1000м2 до 2500м2 у збудованому комплексі споруд.
Разом з тим, на дату підписання договору, генеральним директором ДП «УСТФ «УТФ» не проведено оцінку майна підприємства (єдиного майнового комплексу), а відповідний договір №1-2711/17 про надання послуг на проведення незалежної оцінки укладено з ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_1) лише 27.11.2017 та наразі ще не виконано.
Крім того, з метою визначення інвестиційного вкладу в реалізацію інвестиційного проекту на земельні поліпшення, генеральним директором ДП «УСТФ «УТФ» ОСОБА_3, в порушення ст. 13 Закону України «Про оцінку», не проведено обов'язкову експертну грошової оцінку земельної ділянки.
Згідно з даними інформаційно-консультаційної довідки від 14.05.20189 №05/14, наданої Головою громадського об'єднання «Всеукраїнська асоціація фахівців оцінки» ОСОБА_9, станом на 01.10.2017 орієнтовна вартість вищезазначеної земельної ділянки площею 26 648,88 м2 (код ділянки 63:018:004, м. Київ, вул. О. Туманяна, 15) складала 106,5 млн. грн., а вартість розташованих на ній будівель та споруд загальною площею 11110 м2 складала 121,9 млн. грн. Орієнтовна вартість приміщень площею 2500 м2 в новобудові за адресою: м. Київ, вул. О. Туманяна, 15, станом на 01.10.2017 складала 55 млн. грн.
Окрім того, в ході досудового розслідування встановлено, що у приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу Дубенко Карини Євгенівни, свідоцтво №5348, за адресою: м. Київ, вул. Прорізна, будинок 3, офіс 36, знаходяться документи, які стосуються відчуження нерухомого майна та майнових прав на нерухоме майно, розташоване за адресами: м. Київ, вул. О. Туманяна, 15 та вул. О. Туманяна, 15а, та мають істотне значення для кримінального провадження: договори, додатки до договорів, калькуляції, додаткові угоди, касові ордери, кошториси, акти приймання-передачі, технічна документація на майно, майнові права, земельну ділянку, звіти оцінок, реєстраційні документи, платіжні доручення на перерахування коштів, довіреності, видаткові накладні, довіреності, документація судово-претензійної роботи, матеріали бюро технічної інвентаризації, землевпорядна документація, технічна документація на об'єкти нерухомості, правовстановлюючі документи на об'єкти нерухомості.
Прокурор в судове засідання не з'явився, надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, в якому зазначив, що вимоги клопотання підтримує у повному обсязі.
Фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів на підставі ч. 4 ст. 107 КПК України не здійснювалась, оскільки сторони в судове засідання не з'явились.
Дослідивши матеріали клопотання судом встановлено наступне.
Слідчим управлінням ГУНП у м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018100000000359, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.04.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 366-1 КК України.
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв'язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до п. 3 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить відомості, які можуть становити таємницю вчинення нотаріальних дій.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя, розглянувши дане клопотання, дійшов висновку про наявність підстав для надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.
Керуючись ст. ст. 160, 162-164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя -
Ухвалив
Клопотання задовольнити.
Надати прокурору у кримінальному провадженні № 42018100000000258 від 13.03.2018 року - прокурору відділу прокуратури міста Києва юристу 1 класу Ладному Івану Олександровичу, іншим прокурорам групи прокурорів, слідчим слідчої групи по розслідуванню вказаного кримінального провадження, або за їх дорученням оперативним підрозділам, тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу Дубенко Карини Євгенівни, свідоцтво №5348, за адресою: м. Київ, вул. Прорізна, будинок 3, офіс 36, а саме до документів, які стосуються відчуження нерухомого майна та майнових прав на нерухоме майно, розташоване за адресами: м. Київ, вул. О. Туманяна, 15 та вул. О. Туманяна, 15а, та мають істотне значення для кримінального провадження: договори, додатки до договорів, калькуляції, додаткові угоди, касові ордери, кошториси, акти приймання-передачі, технічна документація на майно, майнові права, земельну ділянку, звіти оцінок, реєстраційні документи, платіжні доручення на перерахування коштів, довіреності, видаткові накладні, довіреності, документація судово-претензійної роботи, матеріали бюро технічної інвентаризації, землевпорядна документація, технічна документація на об'єкти нерухомості, правовстановлюючі документи на об'єкти нерухомості.
Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Виготовлено в 2-ох оригінальних примірниках.
Примірник № 1- зберігається у справі № 752/12167/18
Примірник № 2 та належним чином засвідчену копію ухвали - видано слідчому.
З повагою,
Людмила Половинська
Доброго дня! Законом України "Про доступ до публічної інформації" визначено обов,язок розпорядника інформації СТВОРЮВАТИ публічну інформацію якщо вона відсутня на час запиту. У відповіді від НАБУ на мій запит не зазначено телефон та ініціали виконавця запиту, що є також порушенням вимог Закону. Державні службовці НАБУ проводять розслідування " розкрадання державного майна на державному підприємстві "УСТФ "Укртелефільм" провадження 52018000000000098 у зв,язку з чим я і запитую ЧИ ОЗНАЙОМЛЕНІ "ДЕТЕКТИВИ" з фальсифікаціями групи слідчіх нац. поліції під час судового розгляду питання дотичного до розслідування НАБУ. Прошу врахувати, що намагання БЕЗПІДСТАВНО перекваліфікувати мій запит на публічну інформацію до звернення ПРЯМА МАНІПУЛЯЦІЯ і намагання приховати інформацію, яку я запитую!
З повагою,
Людмила Половинська