Службове посвідчення
-
Від: Олексій
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відповідно до постанови 1137 КМУ затверджено зразок бланку працівників виконавчої гілки влади, чому працівники, які себе відносять до неї: ТЦК ТА СП, НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ не мають посвідчення встановленого зразку та не можуть підтвердити свої повноваження?
З повагою, Персей.
Персею
[FOI #130195 email]
20 червня 2024 р. № 17-24/287
Шановний пане Персею!
Ваш лист 19.06.2024 надійшла на адресу електронної пошти Секретаріату
Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію.
Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка
була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить
по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути
розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної
інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство
щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом
Міністрів.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції з діловодства за
зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,
об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях
незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету
Міністрів від 14.04.1997 № 348, електронне звернення приймається на
визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка
розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Одночасно інформуємо, що Ви також можете звертатися відповідно до Закону
України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М.
Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в
системі «Електронне звернення» за посиланням http://ukc.gov.ua/login_ext/,
на адресу електронної пошти [email address] або зателефонувати на
урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних
безкоштовні).
Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів