Соціально-економічне становище працівників комунальних підприємств м. Києва
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- відомості про загальну кількість працівників (в т.ч. сезонних, неповністю зайнятих) на кожному комунальному підприємстві, установі організації м. Києва.
- відомості про проведені за 2020-2021 і заплановані на 2022 скорочення персоналу на кожному підприємстві підприємстві, установі організації;
- кількість та чисельність членства зареєстрованих профспілок, їх організацій, що діють на кожному з підприємств підприємстві, установі організації
- відомості про відрахування про коштів профспілкам з боку підприємств за 2014-2021 роки (із зазначенням членських внесків працівників, та інших відрахувань за призначенням);
- відомості про наявність на балансі підприємстві, установі організації комунальної форми власності житлових приміщень для забезпечення житлом працівників із зазначенням кількості, виду (квартири, гуртожитки, тощо) місцезнаходження і стану (наприклад, аварійний, житловий, новий тощо) і заселеності.
З повагою,
Павленко Юрій Євгенійович
Часопис "Прометей"
0730968898
04128 м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 28
30.12.2021 12:10, Павленко Юрій Євгенійович написав:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
> документи):
>
> - відомості про загальну кількість працівників (в т.ч. сезонних,
> неповністю зайнятих) на кожному комунальному підприємстві, установі
> організації м. Києва.
> - відомості про проведені за 2020-2021 і заплановані на 2022
> скорочення персоналу на кожному підприємстві підприємстві, установі
> організації;
> - кількість та чисельність членства зареєстрованих профспілок, їх
> організацій, що діють на кожному з підприємств підприємстві, установі
> організації
> - відомості про відрахування про коштів профспілкам з боку підприємств
> за 2014-2021 роки (із зазначенням членських внесків працівників, та
> інших відрахувань за призначенням);
> - відомості про наявність на балансі підприємстві, установі
> організації комунальної форми власності житлових приміщень для
> забезпечення житлом працівників із зазначенням кількості, виду
> (квартири, гуртожитки, тощо) місцезнаходження і стану (наприклад,
> аварійний, житловий, новий тощо) і заселеності.
>
> З повагою,
> Павленко Юрій Євгенійович
> Часопис "Прометей"
> 0730968898
> 04128 м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 28
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на
> цей запит.
> [FOI #98228 email]
>
> Is [kmda request email] the wrong address for Freedom of Information
> requests to Київська міська державна адміністрація? If so, please
> contact us using this form:
> https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
> опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------
Доброго дня!
Повідомляємо, що Ваш запит на інформацію зареєстровано 30.12.21 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної
інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації) за № 7121 (з).
Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрацї) або районної в місті Києві
державної адміністрації для опрацювання у межах компетенції в
установленому законом порядку та надання Вам відповіді.
Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.
Інформування щодо реєстрації запиту на публічну інформацію
, Ħ Ӧ' ͦ ɤ
044-484-05-25
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
,
""
. (044) 228-91-73
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
--
̦ .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
_ _
З повагою КНП "ЦПМСД №3
Дарницького району м.Києва"
приймальня тел. 564-44-68
пл.-економічний відділ тел.564-65-70
бухгалтерія тел.563-93-01
Доброго дня.
--
З повагою,
ДЮСШ "Стрімкий м'яч"
заступник директора
Верхомій Викторія Віталіївна
тел. 095-111-38-55
электрона адреса:
[1][email address]
References
Visible links
1. mailto:[email address]
--
З повагою
Адміністрація Київської міської клінічної лікарні №5
тел.: +38 (044) 424 1559; факс: +38 (044) 424 1009
-- реклама -----------------------------------------------------------
Як економити на транспорті та комунальних послугах. Читати…
http://h.holder.com.ua/c?tz&z1585&am...
-- реклама -----------------------------------------------------------
Як економити на транспорті та комунальних послугах. Читати…
http://h.holder.com.ua/c?tz&z1585&am...
--
З повагою, Київський молодіжний центр
вул. Богдана Хмельницького, 51Б
http://kyc.org.ua
https://www.facebook.com/KmcpKiev
!
( ) . 30.12.2021 7121 () .
.
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
[1]1614857571515_
References
Visible links
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]