Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Згідно наказу МОН від 23.04.2018 № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти" (Із змінами, внесеними згідно з Наказом МОН № 873 від 21.06.2019), розділ ІV., п.2.8: "Набори для сенсорної гри, спортивно-ігрові набори:
призначення - розвиток тактильного відчуття, зорового, нюхового, смакового, слухового сприйняття, сенсорної інтеграції; фізичний розвиток, вдосконалення рухових здібностей, розвиток м’язової та кісткової систем, координації рухів, пропріоцептивних відчуттів, мозочкова стимуляція;
вимоги:
набори різноманітного наповнення, зокрема іграшки, предмети для гри, шведська стінка, степ-платформа, координаційна драбинка, балансувальні подушки, м’ячі гімнастичні (фітбол), балансувальна лава, балансувальна дошка з дерева, м’яч, виготовлений з вінілу, тощо".
Прошу надати розяснення, чи можна віднести до засобів для сенсомоторної інтеграції такі засоби корекції:
- сухий басейн з кульками;
- обіймально-стискальна машина "Сквізер";
- сенсорні гойдалки : "Тарілка", "Колодка", "Гамак" тощо;
- еластична сенсорна панчоха.
Оскільки вищевказані засоби корекції на сайтах виробників позиціонуються, як засоби сенсо-моторної інтеграції, також дане обладнання згадується у наукових джерелах із сенсо-моторної інтеграцій (Джин Айрес, Ула Кіслінг, Елен Як Паула Аквілла, Ширлі Саттон).
З повагою,
Євгенія
̳
:
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]