Сплата оренди шкільного приміщення для фотозйомки
-
Від: Фролова Татьяна
До: Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Якіми правовими документами регламентується питання сплати оренди за шкільне майно, якщо батьки бажають запросити фотографа, який зніме дітей на фото камеру?
2. Як розраховується вартість оренди (метраж приміщення, час?) В Дарницькому РУО, куди я зверталась мені не надали такої інформації - всі сплачують 180 грн.
3. Чи підписуеться в цьому разі договір аренди, як того вимагає закон?
З повагою,
Фролова Татьяна
Фролова Татьяна писал 2018-03-28 16:03:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
> документи):
>
> 1. Якіми правовими документами регламентується питання сплати оренди
> за шкільне майно, якщо батьки бажають запросити фотографа, який зніме
> дітей на фото камеру?
> 2. Як розраховується вартість оренди (метраж приміщення, час?) В
> Дарницькому РУО, куди я зверталась мені не надали такої інформації -
> всі сплачують 180 грн.
> 3. Чи підписуеться в цьому разі договір аренди, як того вимагає закон?
>
> З повагою,
>
> Фролова Татьяна
>
> Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною
> поштою.
> -------------------------------------------------------------------
> Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
> призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
> публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей
> на них
> -------------------------------------------------------------------