Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Сповіщення-вимога

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Синева, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Людина по праву народження,
в статусі Людини, що реалізує свої
невід'ємні суб'єктивні права Людини
природно-правового характеру
Жінка Олена роду Котович

«Ти можеш сам для себе обрати, бо це дано тобі» (Моісей 3:17).

Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
(ч.ч. 1 і 2 ст.60 Конституції України (Документ 254к/96-ВР))

Поліцейському заборонено виконувати злочинні чи явно незаконні розпорядження та накази.
(ч.2 ст.8 ЗУ «Про Національну поліцію»)

ЗАПИТ
про надання інформації
Відповідно до положень пунктів 1-3 частини першої статті 18 Закону України «Про Національну поліцію» поліцейський зобов’язаний, зокрема: неухильно дотримуватися положень Конституції України (Документ 254к/96-ВР), законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність поліції, та Присяги поліцейського; професійно виконувати свої службові обов’язки відповідно до вимог нормативно-правових актів, посадових (функціональних) обов’язків, наказів керівництва; поважати і не порушувати прав і свобод людини.
Натомість, слід констатувати, що зазначені вище службові/посадові особи Соловій Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович та інші посадові особи будучи працівниками правоохоронних органів та безпідставно звинувачуючи людей в тому, що вони є зловмисниками (у відсутність вироку суду), відверто ігнорують висновки і рішення Конституційного Суду України, а також висновки і рішення Європейського суду з прав людини. Адже, відповідно до висновків мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 8 червня 2022 року № 3-р(ІІ)/2022 (яке є обов’язковим, остаточним та таким, що не може бути оскаржено) Суд наголосив, що відповідно до Конституції України людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю; права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави; держава відповідає перед людиною за свою діяльність; утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави (стаття 3); в Україні визнається і діє принцип верховенства права; Конституція України має найвищу юридичну силу; закони та інші „нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (частиниперша,другастатті 8).
За частинами першою, другою статті 28 Конституції України(Документ 254к/96-ВР) кожен має право на повагу до його гідності; ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.
Конституційний Суд України також ураховує, що відповідно до спеціального Дослідження Європейської Комісії „За демократію через право“ (Венеційська Комісія) „Мірило правовладдя“ „презумпція безвинності є доконечною в забезпеченні права на справедливе судочинство. Аби презумпцію безвинності було ґарантовано, тягар доведення вини має бути покладено на сторону звинувачення. Правила і практика щодо доказування, яке вимагається, мають бути зрозумілими й справедливими. Не повинен чинитись ненавмисно чи навмисно вплив з боку інших гілок влади на компетентний судовий орган шляхом висловлення заздалегідь своєї оцінки фактів судового рішення. Те саме стосується й певних приватних джерел думки, як-то медійних“ (CDL-AD(2016)007, пункт II.E.2.104).
Людина є скарбом Природи, звідки й походять притаманні людині за народженням права і свободи, тобто ті, що природні. Людська гідність як джерело всіх прав і свобод людини та їх основа є однією із засадничих цінностей українського конституційного ладу. Із статті 3 Конституції України випливає обов’язок держави забезпечувати охорону та захист людської гідності. Такий обов’язок покладено на всіх суб’єктів публічної влади. Верховна Рада України, ухвалюючи закони, має гарантувати належний захист та реалізацію прав і свобод людини, що є однією з умов забезпечення людської гідності як природної цінності. Своєю чергою, суди мають тлумачити юридичні норми так, щоб під час їх застосування це не завдавало шкоди людській гідності (абзац другий підпункту 2.1 пункту 2 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України (Другий сенат) від 16 вересня 2021 року № 6-р(ІІ)/2021).
В своєму Рішенні від 2 грудня 2019 року № 11-р/2019 Конституційний Суд України наголосив, що «рішення Конституційного Суду України незалежно від того, визначено в них порядок і строки їх виконання чи ні, є обов’язковими до виконання на всій території України; органи державної влади, органи Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, посадові та службові особи, громадяни та їх об’єднання, іноземці, особи без громадянства повинні утримуватись від застосування чи використання правових актів або їх положень, визнаних неконституційними; рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади; обов’язок виконання рішення Конституційного Суду України є вимогою Конституції України, яка має найвищу юридичну силу щодо всіх інших нормативно-правових актів; додаткове визначення у рішеннях, висновках Конституційного Суду України порядку їх виконання не скасовує і не підміняє загальної обов’язковості їх виконання (абзаци другий, третій, шостий пункту 4 мотивувальної частини Рішення від 14 грудня 2000 року № 15-рп/2000)».
Закріплення в Основному Законі України принципу верховенства права, невідчужуваності й непорушності прав і свобод людини і громадянина, гарантій їх здійснення та захисту визначає зміст законів, інших нормативно-правових актів, які повинні прийматися на основі Конституції і відповідати їй (частина друга статті 8). Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19 Конституції України) (речення перше абзацу третього пункту 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень Постанови Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. № 1222“ від 28 жовтня 2009 року № 28-рп/2009).
Принцип верховенства Конституції України поширюється на всю територію України. Конституційний Суд України наголошує, що неухильне додержання органами державної влади та органами місцевого самоврядування Конституції та законів України є запорукою стабільності, підтримання громадського миру, злагоди в державі (абзац другий підпункту 3.1 пункту 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням виконуючого обов’язки Президента України, Голови Верховної Ради України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим „Про Декларацію про незалежність Автономної Республіки Крим і міста Севастополя“ від 20 березня 2014 року №3-рп/2014).
Пряма дія норм Конституції України означає, що ці норми застосовуються безпосередньо. Законами України та іншими нормативно-правовими актами можна лише розвивати конституційні норми, а не змінювати їх зміст. Закони України та інші нормативно-правові акти застосовуються лише у частині, що не суперечить Конституції України (абзац другий підпункту 2.1 пункту 2 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень частини п’ятої статті 21 Закону України „Про свободу совісті та релігійні організації“ (справа про завчасне сповіщення про проведення публічних богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій) від 8 вересня 2016 року № 6-рп/2016).
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділу. <…>
Здійснення державної влади на засадах її функціонального поділу на законодавчу, виконавчу та судову завдяки визначеній Основним Законом України системі стримувань і противаг забезпечує стабільність конституційного ладу, запобігає узурпації державної влади та узурпації виключного права народу визначати і змінювати конституційний лад в Україні. <…> (абзаци перший, другий пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України (Велика палата) у справі за конституційним поданням 62 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Указу Президента України „Про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України та призначення позачергових виборів“ від 20 червня 2019 року № 6-р/2019).
Пунктом 12 статті 92. Основного закону (Конституції України) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема, організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики.
В абзацах першому і другому пункту 2 мотивувальної частини свого Рішення від 2 березня 1999 року № 2-рп/99 Конституційний Суд України дійшов висновку, що стаття 6 Конституції України, закріплюючи одну з найважливіших засад правової держави – принцип поділу влади, одночасно визначає, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією України межах і відповідно до законів України. Ця вимога проводиться також у частині другій статті 19 Конституції України, яка зобов'язує органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 75 Конституції України єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України. До її найголовніших і, по суті, виключних повноважень належить прийняття законів (пункт 3 частини першої статті 85 Конституції України).Стаття 92 Конституції України закріплює перелік найважливіших питань, які визначаються або встановлюються виключно законами.Цецілкомвідповідаєпринципу пріоритетності закону в системі нормативно-правових актів України.
Проте, Національна поліція утворена всупереч вимогам Конституції України - постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 року № 641 «Про утворення Національної поліції України», а її територіальні органи – постановою Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року № 730 «Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ».
З огляду на наведене,ВИМАГАЮ:
1. Надати підтвердження утворення відповідно до вимог Конституції України (ЗАКОНОМ) органу / юридичної особи із назвою «Національна поліція України» / «НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ;
Частиною першою статті 15Закону України від 2 липня 2015 року № 580-VIII «Про Національну поліцію» встановлено, що «Територіальні органи поліції утворюються як юридичні особи публічного права в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, районах у містах та як міжрегіональні (повноваження яких поширюються на декілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи у межах граничної чисельності поліції і коштів, визначених на її утримання».
З огляду на наведене, ВИМАГАЮ:
2. Надати завірені копії установчих документів про утворення як юридичної особи ПУБЛІЧНОГО ПРАВА суб’єкта права / утворення із назвою ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОДЕСЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ №2 ВІДДІЛЕННЯ №3;
Відповідно до частини першої статті 1Закону України від 2 липня 2015 року № 580-VIII«Про Національну поліцію» Національна поліція України (поліція) - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1137 «Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм», встановлено бланк службового посвідчення наступного зразка :
З огляду на наведене, ВИМАГАЮ:
3.. Надати фотокопію службових посвідчень встановленого вище зразка, виданого на ім’я фізичних осіб Соловій Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович, Наумов Євген Федорович;
Згідно частини другої статті 17 Закону України «Про Національну поліцію»поліцейський має службове посвідчення та спеціальний жетон. Зразки та порядок видання службових посвідчень та спеціальних жетонів затверджуються Міністерством внутрішніх справ України.
Пунктом 2 розділу І Порядку відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 23 грудня 2015 року № 1614 «Про організацію видачі спеціальних жетонів поліцейським» визначено, що: «Спеціальні жетони з індивідуальними номерами, що видаються поліцейським, посвідчують їх належність до органів, закладів та установ Національної поліції України, підтверджують повноваження, встановлені Законом України "Про Національну поліцію"».
Згідно абзацу першому пункту 2 розділу ІІ зазначеного Порядку спеціальні жетони з індивідуальними номерами закріплюються за поліцейськими наказами Національної поліції України, територіальних органів поліції, міжрегіональних територіальних органів Національної поліції України, закладів, установ Національної поліції України та вищих навчальних закладів МВС одночасно з призначенням на службу на посади молодшого, середнього, вищого складу поліції та зберігаються за ними протягом усього періоду їх служби.
З огляду на наведене, ВИМАГАЮ:
4. Надати фотокопії відповідних наказів про призначення на службу/посаду / прийняття на роботу фізичних осіб Соловій Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович, Наумов Євген Федорович;
Відповідно до частини першої статті 5-1 Закону України від 2 липня 2015 року № 580-VIII «Про Національну поліцію»ознаками належності до поліції є символіка поліції, однострій поліцейських,спеціальні звання, відомчі відзнаки, спеціальний жетон та службове посвідчення поліцейського.
Пунктом 6 частини другої статті 92 Конституції України закріплено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання.
З огляду на наведене, ВИМАГАЮ:
5. Надати на мою поштову адресу а також приєднати до матеріалів справи / провадженняфотокопії відповідних наказів про присвоєння встановлених ЗАКОНОМ спеціальних звань фізичним особам Соловій Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович, Наумов Євген Федорович;
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 квітня 2017 року № 347 «Про організацію виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України» затверджено зразок службового посвідчення поліцейського.
Згідно пункту 2 розділу І Порядку оформлення, виготовлення, обліку, видачі, знищення службових посвідчень Національної поліції України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.04.2017 року № 347 встановлено, що службове посвідчення є офіційним документом, що посвідчує належність особи до Національної поліції, підтверджує її повноваження встановлені законодавством України.
Згідно Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 року № 731: «Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення».
З огляду на наведене,ВИМАГАЮ:
6. Надати фотокопії службових посвідчень поліцейського встановленого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 квітня 2017 року № 347 «Про організацію виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України»зразка, та зареєстрованих відповідно до чинноїПостанови Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади»,оформлених і виданих на ім’я фізичних осіб Соловій Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович, Наумов Євген Федорович;
Відповідно до частини першої статті 64 Закону України «Про Національну поліцію»особа, яка вступає на службу в поліції, складає Присягу на вірність Українському народові такого змісту: «Я, (прізвище, ім’я та по батькові), усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю вірно служити Українському народові, дотримуватися Конституції та законів України, втілювати їх у життя, поважати та охороняти права і свободи людини, честь держави, з гідністю нести високе звання поліцейського та сумлінно виконувати свої службові обов’язки».
Згідно пункту 3 Порядку складання Присяги працівника поліції затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.11.2015 № 1453 (у редакції наказу МВС України від 07 травня 2019 року № 351), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2015 року за № 1487/27932, - «з прийняттям Присяги поліцейський повинен беззаперечно дотримуватися Конституції та законів України при виконанні службових обов’язків, поважати та охороняти права і свободи людини, а також забезпечувати інтереси суспільства і держави».
З огляду на наведене,ВИМАГАЮ:
7. Надати на мою поштову адресу а також приєднати до матеріалів справи / провадженняфотокопії складених Присяг працівників поліціїна вірність Українському народовіна ім’я фізичних осіб Соловій Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович, Наумов Євген Федорович;
Відповідно до положень статті 50 Закону України «Про Національну поліцію» та порядку визначеному Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 17.12.2015 року № 1583 «Про затвердження Порядку психофізіологічного обстеження кандидатів на службу в поліції та Порядку обстеження на предмет виявлення алкогольної, наркотичної та токсичної залежності кандидатів на службу в поліції», затвердженого в Міністерстві юстиції України 12 січня 2016 року № 37/28167,громадяни України, які виявили бажання вступити на службу в поліції, з метою визначення стану їхнього здоров’я зобов’язані пройти медичні обстеження, а також перевірку рівня фізичної підготовки, психофізіологічне обстеження, обстеження на предмет виявлення алкогольної, наркотичної та токсичної залежності впорядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
З огляду на наведене,ВИМАГАЮ:
8. Надати фотокопії Протоколів психофізіологічного обстеження (самі документи, без персональних даних) складених за результатами тестування фізичних осіб - теперішніх працівників поліції Катерина Олександрівна, Сокольників Денис Геннадійович, Наумов Євген Федорович;
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої і проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.

Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ, за вимогою, до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Згідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

На підставі статті 34 Конституції України кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», згідно до вимог ЄКПЛ та КПК України, відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів),ПІДСУМОВУЮЧИ ВИМАГАЮ:
9. Зміст даного запиту довести до відома всього особового складу юридичної особи / структури із назвою ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОДЕСЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ №2 ВІДДІЛЕННЯ №3 а запитувану інформацію –надати на мою поштову адресу письмово у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів та надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на зазначену адресу: Україна, 67540,
Одеський район, Одеська область,Село Кремидівка, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 56.
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, після чого перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

У випадку відсутності запитуваних документів / інформації переадресувати запит до утримувача / зберігача запитуваних документів / інформації для його виконання.

У відповіді не посилатись на будь-які авторські твори / оферти, не залежно від їх назв, які не мають конституційно-правового підґрунтя, не встановлюють норм права по суті а є офертами за суттю і за своїм змістом.

Відповідь сформувати відповідно до правил Українського правопису, виконати письмово попунктно у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів запиту без посилання на авторські твори / оферти що не мають конституційно-правового підґрунтя, та надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на зазначену адресу, а саме:: Україна, 67540,
Одеський район, Одеська область,Село Кремидівка, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 56.
У випадку посилання на будь-які авторські твори / ЗАКОНИ / ПОСТАНОВИ / інструкції / інші нормативно-правові акти тощо обов’язково додавати фотокопії їх оригіналів з відповідними підписами і печатками підписантів без посилання на будь-які розважальні ресурси, в тому числі ресурси з ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license.
У випадку відсутності запитуваних документів / інформації переадресувати запит до утримувача / зберігача запитуваних документів / інформації для його належного виконання.

Примітка.
Даю згоду на обробку і використання моїх персональних даних виключно в рамках обробки цього запиту строком на 240 астрономічних годин - всі мої попередні підписи і інші згоди та/або дії які можуть трактуватись як згода відкликаю і забороняю всім обробляти, продавати, передавати будь-які мої персональні або біометричні або інші дані що належать мені. Про видалення цих даних має бути письмове повідомлення на мою адресу - в іншому випадку вважається що ці дані не видалені за що має бути компенсована шкода в розмірі 1000 метричних тон золота 999 проби за кожну добу (24 астрономічні години) такого порушення з посекундною тарифікацією компенсаційних виплат. Прийняття запиту є беззастережним повним погодженням із його усіма умовами. Право тлумачити його зміст належить виключно автору.

Я забороняю збір, обробку та передачу персональних даних третім особам!
UCC 1-308.4.
UCC 1-308, «Без шкоди».
UCC 1-103.
Залишаю за собою всі майнові і інші права.
Всі права захищені.
Без шкоди і без звороту на мене та мій Рід.
Без збитку. Без акцепту.
Без обороту на мою власність та моє майно.

Забороняю:
1. Приєднувати мене до фізичної особи, що є принижуванням гідності і заниженням людини.
2. Застосовувати, щодо мене у випадках звернення, усного чи письмового, та визначенні мого цивільного та правового статусу у будь-яких документах, форми “фізична особа”, так як фізичні особи з паспортами громадян УКРАЇНИ на території унітарної держави Республіки Україна — не є громадянами (визначення членів Генеральної Асамблеї ООН 1977р.), і навіть більше не є людьми.
Р. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
(стаття 109 Кримінального кодексу України)
Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представника.» допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.
Звільняється від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та про отримане завдання.
(стаття 111 Кримінального кодексу України)

Дякую
З повагою Жінка Олена роду Котович

Головне управління Національної поліції в Одеській області

2 Attachments

Відповідь на запит на інформацію 150зі-2025 від 15.05.2055