Стан реалізації проектів
-
Від: Наталія
До: Ужгородська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) відносно наступних закупівель:
«Будівництво автотранспортної бази для КП «Ужгородський муніципальний транспорт» Ужгородської міської ради по вул. Загорській, б/н в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
(ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель);
«Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. № 19 по вул. Заньковецької в м. Ужгород». Коригування КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (замовник департамент міської інфраструктури);
«Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. № 19 по вул. Заньковецької в м. Ужгород» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРAВИЛA ВИЗНAЧЕННЯ ВAРТОСТІ БУДІВНИЦТВA») (замовник Управління капітального будівництва, правонаступник – Департамент міської інфраструктури);
«Капітальний ремонт кладовища Кальварія – Пагорбу Слави з облаштуванням меморіалу загиблим Героям України в м.Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація);
«Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»);
«Нове будівництво закладу дошкільної освіти загальною місткістю 250 місць по вул. Загорській, 51 у м. Ужгород» (замовник Управління капітального будівництва, правонаступник – Департамент міської інфраструктури).
1. Дата укладення договору, з ким укладено, яка вартість закупівлі на момент укладення договору і станом на теперішній час?
2. Скільки коштів за кожною закупівлею (об’єктом) витрачено в кожному році з моменту укладення договору?
3. Який відсоток готовності об’єкта і чи робився по кожному з них перерахунок/коригування кошторису?
4. Який станом на зараз розрахунковий (договірний) період завершення робіт та здачі об’єкта в експлуатацію?
5. Чи не розглядає уповноважений орган виконавчої влади можливість/необхідність/доцільність розірвати той чи інший договір із зазначених вище закупівель через брак коштів чи через інші підстави (наприклад, зростання цін)?
6. Хто із посадових осіб міської ради є куратором/контролером/відповідальним за ці проекти чи такого нема? (можливо проект не рухається і не знаходить фінансування, оскільки його міський голова чи його заступник не тримає на контролі, а займається цим питанням, скажімо начальник відділу чи управління). Тобто до чиїх посадових обов’язків відноситься контроль за ходом будівництва/реконструкції/ремонту?
З повагою,
Наталія Свириденко
Номер і дата відповіді: 385/02.4-24 від 06.10.25
Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.
Номер і дата відповіді: 385/02.4-24 від 23.10.25
Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.



